Tuesday, March 8, 2016

TERKINI HUBUNGAN MAHATHIR BERADA DI TAHAP TERTINGGI SAMPAI JILAT JUBUR DAP

Semoga hubungan baik yang telah mencapai tahap tertinggi ini dirahmati ALLAH SWT dan akan kekal selamanya iyalah niat menjalinkan kerjasama pun atas perkara BAIK dan DIBERKATI pasti bertambah erat hubungan ini pada masa akan datang...

Memang berkat hubungan ini sebab DIA bersekongkol dan bekerjasama dengan DAP Rasis Kafir HArbi Laknatullah yg terang terangan memusuhi Islam dan berniat menjatuhkan ISLAM... malah DAP berjanji jika berkuasa Islam dan Melayu jadi sama rata sama rasa ja... mana barakah tu?

NIat kerjasama juga BAIK iayalah nk menjatuhkan pemimpin negara yang dipilih secara demokrasi dengan menghuru hara dan menghancurkan kepercayaan rakyat dengan maina n persepsi... baikkan niat tu...  

Dua-dua dah nak hujung usia... dicadangkan kedua tokoh ini dikuburkan berdekatan malah dijadikan TUGU peringatan tanda kerjasama melepasi hayat dunia mungkin dihadapan ALLAH juga boleh declare kerja sama... kerja sama dalam perkara mungkar dan membawa kerosakan... BRAVO!!!

https://lh3.googleusercontent.com/-dCDcc3v41Ps/Vtn85x71eUI/AAAAAAAA4lY/4ta_hWxKfbE/s640/IMG-20160304-WA0086.jpg


https://helenang.files.wordpress.com/2013/06/tuduhan-dap-rasis-oleh-mahathir-cuba-perlekeh-kebolehan-berfikir-melayu.pnghttp://3.bp.blogspot.com/-Q6vM8g_28nE/U3ohASbzezI/AAAAAAAAPcY/TFSoILG3KgY/s1600/tun-dr-mahathir-dyana-sofea.png

4 comments:

Anonymous said...

Aku memang hormat Tun M, tapi sekarang dah bawa turun gambar dia. Tidak walauapa pun, Tun M tidak patut bersekongkol dengan Lim Kit Siang.

13 May, 1969 masih segar difikiranku,

Tidak aku tidak lupa 13 May, sampai bila2...

Hanya mereka yang bebal tahap babi, walau siapa pun mereka, yang percaya pada DAP apa lagi Lim Kit Siang.

Aku ada maruah, biarlah aku hanya insan biasa, tidak siapa kenal tidak siapa peduli tapi aku peduli maruah aku sendiri.

Anonymous said...

Teruskan perjuangan tun. Saya sebagai ahli tegar umno telah betsumpah tidak akan mengundi BN pada pru14

mat said...

takde sambutan ke kempen memburukan dr m ni. cukupla tu, kata dr m dah takde pengaruh, kenapa kempen memburukan dia semakin banyak oleh cybertrooper umno ? nampaknya pihak pembangkang tersenyum lebar tgk kebodohan cybertolol umno. ini masanya nak yakinkan akar umbi, sebab mereka yang akan mengundi bukan ketua bahagian yg kononnya mewakili semua ahli umno. sedarlah

Idealis Malaysia said...

Ya tun M... teruskan perjuangan bersama DAP Chauvanis yg mahu menghancurkan islam dan melayu lantas menukar negara ini kepada konsep sama rata sama rata liberal dan sosial bersama dokongan PKR parti pembela peliwat tegar...

demi tun M kita tak payah undi UMNO sebab umno tak jaga semua benda... buat baik aja terus di spin pembangkang sampai nampak buruk semuanyalah... rakyat yg bodoh dan malas berfikir ceduk dan viralkan spin dan penipuan ini sampai terpercaya MEMBUTA TULI... memang best!

Bodoh benar kita terperdaya mainan cybertrooper pembangkang yg bermaharaja lela main persepsi pada rakyat memburukkan kerajaan... ya betul bukan ketua bahagian sahaja mengundi... pengundi adalah rakyat... kalau kerajaan sekarang tumbang apa dengan DAP, PKR dan Amanah negara ini jadi lebih baik??? kau hadaplah nasib melayu di Penang hasil buah tangan DAP... atau nasib rakyat yang menerima penipuan janji2 manis PKR di selangor... islam dan melayu tang mana lepas tu...

sekali terlepas ingat mudah nak dapat balik??? Apa tun M tuhan atau malaikat atau nabi yg kita nk ikut dan percaya membuta tuli... maksum sgt ke dia??? ada otak pakai guna cari bukti dan fakta sebenar bukan bantai layan pesepsi dan sumber berdasarkan viral internet ja...

senang cerita " JANGAN JADI BODOH dan DIPERBODOHKAN"

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.