Tuesday, March 15, 2016

CLUBBING TARIAN GAYA KETIAK EMAK KEGEMARAN SYED "PALLADIUM" SADDIQ


Pengerusi 'Challenger' berpoya-poya di sebuah kelab malam bernama Palladium, Manila, Filipina yang telah dibongkarkan oleh blog 'Truth Vaccine'.

Syed Saddiq sendiri membuat pengakuan dirinya bukan sempurna. Ini saya setuju. Tidak ada manusia yang sempurna. Namun, tindakan beliau membuat kritikan dan tuduhan melulu tanpa bukti ke atas Perdana Menteri sebelum ini membuatkan seolah-olah dirinya maksum. 

Kita tidak pertikaikan Syed Saddiq hendak 'clubbing'. Dosa berpoya-poya di kelab malam adalah dosanya dengan Allah. Syed Saddiq hendak tonggang terbalik, itu hak masing masing. Sendiri buat sendiri tanggung.

Cumanya untuk berseronok dengan menggunakan perbelanjaan yang ditaja oleh pihak Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (IIUM) semasa mewakili universiti di pertandingan pidato/bahas, tidak kisah lah apa peringkat sekali pun, yang ni salah kerana menggunakan wang cukai Rakyat untuk berseronok.

Beliau telah hilang karisma untuk menegur orang lain sedangkan beliau sendiri menyeleweng duit pembayar cukai untuk berpoya-poya, apatah lagi dengan statusnya sebagai mahasiswa Universiti Islam.
 
 GAYA TARIAN KETIAK OMAK... PEHHHH AWEK TERPERSONA DAN TERTAWAN


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.