Friday, March 11, 2016

MAHATHIR SETUJU TUKAR NAMA KEPADA "DEKLARASI LIWAT ANWAR BEBAS RAKYAT"

Kemanakah hala tuju perjuangan 'Deklarasi Selamatkan Malaysia' sebenarnya kini sudah jadi perjuangan membebaskan banduan yang disabitkan kesalahan SAH meliwat... nampak tak MAHATHIR dah nyanyuk dan hilang ingatan bila rela diperguna diperkuda dan dijadikan boneka pembangkang...  

Bagi Mahathir matlamat kini menghalalkan cara... demi tapuk kuasa segalanya dihalalkan buta langsung hakikat sebenar... prinsip maruah dilacurkan... nasib bangsa dan rakyat tak dipedulikan... biar kalah jadi arang menang jadi abu... dia rasa dia nak mati dah tak rugi pun rosakkan dan huru harakan negara demi dendam kesumat dan ego konon dialah maha hebat dan betul segala-galanya...

Portal Suara.TV melaporkan Datuk Raja Kamarul Bahrin ketika dihubungi berkata Tun Dr Mahathir bersetuju untuk membebaskan Mantan Timbalannya Anwar Ibrahim ketika pertemuan sulit yang diadakan bersama Mahathir dan pemimpin pembangkang semalam. 

Jangan sebab kemaruk meroyan dan gila kuasa ini anak cucu generasi akan datang kencing di kubur korang kerana menyebabkan bangsa hilang kuasa... bangsa berpecah belah dan bangsa melarat dipijak ditanahair sendiri... silap-silap tak payah tunggu anak cucu... mati ja esok dah ada org kencing... 



https://lh3.googleusercontent.com/-6cQqoYHSHSE/VuHd2Zq4EDI/AAAAAAAA4rA/O7dsA4pXSN0/s1600/FB_IMG_1457642651409.jpg

2 comments:

Anonymous said...

xyah nak cita bangsa la dedak...skang najib tu bangsa ape...die tu yang dok perosak bangsa kita, bukan bangsa lain yang merosakkan...ko len la...kenyang dedak

Idealis Malaysia said...

Sapa yg mulakan gerakan untuk perpecahan melayu islam sekarang ni AYAM? kau ayam kan sebab suka dedak asyik suka dedak hahaha... Najib ka??? apa salah najib sekarang ni? semua yg ditimbulkan dan diceritakan MAHA NYANYUK atau pembangkang tu berdasarkan bukti mana??? ada bukti buat le report polis... dia x berani buat pun... sembang lebih... bila ditanya dia kata tak cukup bukti... abis kenapa melalak memekak kempen huru harakan rakyat sampai sanggup jilat pungkok pembangkang kafir harbi laknatullah.

Nak justify tindakan menerusi fitnah, pembohongan dan spin yang memainkan persepsi kebencian??? BODOH ke kau AYAM! nak termakan DEDAK dan UMPAN yg direka pembangkang dan tentunya didalangi DAP kafir harbi laknatullah rasis....

Kesian... Kau x dapat dedak ya? kurang kasih syg? pi jual insuran la senyap2 n biz belakang tu kasi masyuk... baru boleh dapat dedak banyak... banyak AYAM bodoh tu kau kena sponsor dedak hahaha

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.