Tuesday, March 8, 2016

MAHATHIR MUKHRIZ MUHYIDIN KINI KUDA TUNGGANGAN PEMBANGKANG

Nak cerita apa lagi kalau dah kena tunggang dek pembangkang bukan setakat jubor malah otak sekali kena liwat percaya cerita fitnah dan spin mainan pembangkang sampai sanggup lacur diri, anak dan bini demi memuaskan nafsu DAPiggy dan Parti liwat menjatuhkan BN-UMNO dan porak perandakan negara.

Mengaku jalah 3M (maher mukriz muyiden) yang korang rekrut DAP seperti yang di katakan Lim Kit Siang... nak malu dan sorok apa lagi satu malaya dah tahu kau bersekongkol dengan rasis kafir harbi laknatullah dan parti penyokong Sosialis, LGBT liberal dan pluralisme...


Tergamak JILAT, HISAP dan KULUM balik ludah, muntah dan najis yang kau lempar pada mereka suatu ketika dulu... kesian sekor dah tua nyanyuk fikir pun dah tak betul... lagi sekor lmeroyan gila talak nak balik jawatan... sekor lagi kemaruk nak naik jadi PM... elok lah berjemaah gali kubur sama2... terjun sama2... tanam sama-sama... lepas tu talkin oleh DAP kemudian nesan dan batu kubur PKR naikkan...



2 comments:

Anonymous said...

Betul ke apa yang di sebarkan di atas. Atau untuk mengelirukan rakyat.

Idealis Malaysia said...

ni fakta beb...Lim Kit Siang sebut dan boleh dirujuk di surat khabar mengatakan Muhyidin rekrut terbaru DAP... sila cari ya... kami yakin anda bijak kerana mahu kepastian terlebih dahulu baru mempercayai... bukan seperti org lain yang MEMBUTA TULI percaya pd perkara viral tanpa hukti nyata... bravo!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.