Tuesday, March 29, 2016

HAPUS DISKAUN HARTANAH BUMIPUTERA HADIAH UNTUK PROFESIONAL MELAYU SOKONG PEMBANGKANG

Ramai profesional melayu di luar sana SIBUK HENTAM KERAJAAN malah sokong dan undi PEMBANGKANG yelah dah perasan bagus sangat konon dah ada degree dapat keje baik kan tak pandang ke bawah dah... lupa SIAPA yang "tongkat" dan "bantu" dia dulu... pada hal DASAR kerajaan lah yang membuka ruang dia berjaya... lepas berjaya perasan hebat konon hero sangat jadi lah penjilat TEGAR PEMBANGKANG...

Sokong pembangkang sangat kan... nahhhh!!! ni hadiah dari pembangkang... mau mansuhkan diskaun hartanah bumiputera... yaaa sama rasa sama rata... kan profesional melayu banyak duit bertimbun... apa sangat kan mansuhkan hak bumiputera... DAP dan pembangkang kan TAK RASIS... kalau berkuasa akan terjaga SEMUA HAK BUMIPUTERA, MELAYU dan ISLAM kannnnn... macam di penang kan best... terjaga "KONTRAK SOSIAL" kita melayu islam bumiputera penduduk asal tanah melayu ni kalau CINA BERKUASA...

Banyak dah jasa pembangkang... sekatan bacaan Al-Quran... volume bab azan, hapus tulisan jawi di jalan, mau hapus biasiswa melayu, mau hapusdiskaun hartanah melayu... Mau benar Kalimah Allah diguna kristian... mau benar Bible bahasa melayu diedar berleluasa... mau benar kristian guna nama ALLAH...Ya... Teruskan sokong pembangkang... insyaAllah.. adalah lagi hak yang nak DIMANSUH dan MUSNAHKAN selepas ini...

p/s Belajar MELANGIT pun tak semestinya bijak kengkadang bertambah BODOH ada...

https://3.bp.blogspot.com/-wlVW0TnGCrY/VvS9_lJ4vpI/AAAAAAAAk5w/b3nNlA09kMwLhr2uSa2B7-KMjwbNfs3EA/s1600/67073_951157798301748_7269589910126916325_n.jpg

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.