Friday, March 4, 2016

SI MUNAFIK MUHYIDDIN YASSIN BAIK KAU BERAMBUS KELUAR UMNO JOIN PARTI LIWAT

Tak guna jadi anak tok guru dan bercakap ala-ala islamik andai tindak-tanduk penuh muslihat dan bersifat munafik laknatullah serta opurtunis... 

masa jadi TPM kenapa jadi pak hangguk tak lantang pun bersuara kalau benar nk jd hero masa tu...

masa tak digantung MT dan UMNO kenapa jadi pak turut tak bersuara mempersoal andai perkara tu salah...

TAPI DILUAR berkokok, menyalak dan mengembek tak tentu hala kata dialah pejuang rakyat.. pejuang tulen... pejuang nasional... KEPALA BUTUH PAK HANG!!!

http://i0.wp.com/www.mykmu.net/wp-content/uploads/2016/03/muhyiddin-anti-najib.jpg?resize=300%2C263

Buat pertama kalinya dalam sejarah politik Malaysia, kita bakal melihat bagaimana orang-orang “UMNO” sendiri sangggup menjilat kembali ludah-ludah mereka kepada DAP, lantas mewujudkan gerakan untuk menumbangkan Perdana Menteri dipilih melalui sistem pilihanraya yang telus dan adil selaras dengan Perlembagaan negara.

Sedang ada pihak di dalam UMNO sendiri, termasuk yang sudah keluar dari UMNO, memilih untuk memohon pertolongan dengan kafir harbi DAP, dan golongan liberal serta pro LBGT.. TANPA SEGAN SILU berpakat bersekongkol dan bersatu pada jalan syaitan.



Sewaktu ditanya oleh anak muridnya, tentang siapakah pemimpin yang perlu ditaati atas landasan Islam yang betul, seraya menjawablah Imam As Syafie;
“Kalau kamu ingin mengetahuinya, kamu carilah pemimpin yang banyak panah-panah fitnah menuju kepadanya maka kamu ikutlah pemimpin yang difitnah banyak itu kerana sesungguhnya dia sedang berjuang di jalan yang benar”

6 comments:

Anonymous said...

Admin

UMNO bukan Najib punya dan bukan BApak awak punya.

Anonymous said...

Tepat sekali....

Anonymous said...

hohohoho..kau yg lebih meroyan kenapa?

Sabihah Ghazali said...

INI akhirnya keluhan orang yang akan mati menjilat buntut naji$!Buta dan dengkal otak untuk melihat `anjing buruk kepala' sudah disiasat oleh 6 negara!
Beku otaknya nak menerima kenyataan bahawa RM3bn bukan Derma.
Dan soal sirul lari dala pegantungan tidak mencelik mata-nya bagaimana sirul boleh dapat passpot lari sedang dia dalam tahanan macam Azilah!
Hitung satu persatu siapa Naji$ ini sebenarnya, WIRA atau Pengkhianat?

Idealis Malaysia said...

terima kasih pada yang komen... kesian pada mereka yang kena liwat tapi tak sedar diliwat hehehe....

1. Betul UMNO bukan Najib punya atau BAPAK kami punya... dan UMNO juga bukan bapak mamak mader, muhyidin atau bapak nyanyuk mukriz punya... dan pasti juga bukan BAPAK ananimus punya....UMNO milik ahli dan sebagai ahli sebuah pertubuhan atau organisasi kena taat pada pemimpin dan menjaga adap dalam menegur pemimpin... malah kita hendaklah menjauhi fitnah dan bersatu menghadapi cabaran... perkara disebut jelas digariskan dalam Islam dan selaras dengan apa dinyatakan dalam hadis dan AlQuran... renung dan fikir... apa yg mader, mukriz dan yiden buat ni termasuk ka dalam saranan ini??? tak kan... sebaliknya perbuatan mereka mencerminkan mereka pengkhianat, manusia munafik dan opurtunis... lagi satu xpayah menyalak macam anjing kalau setakat duduk luar bukan ahli umno... haram jadah kau tak layak soal umno ini kilik siapa!

2. meroyan... ya kami idealismalaysia meroyan... meroyan bila tua nyanyuk tak sedar diri bersama kuncu rekrut DAP nya jilat ludah balik dengan memeluk erat pembangkang yg dia katakan dulu rasis, berniat huru harakan negara, pecah belahkan masyarakat menghalakan cara demi mahu berkuasa... belum sebut mengkhianati UMNO parti yg naikkan dia sebagai PM selama puluhan tahun... lagi celaka tengok pimpinan umno mengkhianati kepercayaan ahli dengan menjubor bersama DAP RASIS menjahanamkan UMNO dari dalam... bukan baek punya celaka ke apa yg 3M ni buat???

3. sabihah ghazali komen amcam bagus tapi kesian nampak benar kebodohan dan cetek akal sebab selalu diliwat tanpa sedar... 1st kami x jilat sapa2 boleh tgk track post kami... sesen pun habuk tak dapat... kami pertahan apa yg wajar dipertahan dengan fakta dan kebenaran...

ya baik mati dengan mempertahankan kebenaran dan maruah dari mati bersekongkol dengan DAP laknatullah rasis dan PKR liberal dan sosial...

6 negara siasat kerana apa? report oleh khairudin dan mathius si anjing mahathir berdasarkan bukti rekaan sumber justo penjenayah yg curi maklumat dari petro saudi... petualang ini yg wajar dipersalahkan kerana memburukkan negara...

ni nampak otak bangang kau 3 billion tang mana... arab saudi dah sahkan 2.6 billion adalah derma dan sebahagian besar dah dipulangkan... masih nak spin dan percaya sumber haramjadah tang mana? kalau najib bohong kau ingat senang najib boleh dpt layanan diraja masuk saudi aritu... bodoh!!!

Bab sirul lari dia tak pakai pasport la bodoh.. dia naik tongkang haram ke indon kemudian ke australia... bila sirul kutuk kerajaan kau angkat dia hero... bila dia jelaskan perkara sebenar najib x terlibat kau hentam dan bantai dia macam-macam... bila dia dalam tahanan ni???? ehh bila dia dalam tahanan... sirul dan azilah bebas dengan jaminan sblm perbicaraan rayuan sabitan lah... dan masa bebas ni dia lari... azilah hadir masa perbicaraan dan hanya ditahan selepas itu... BODOH PUNYA MACAI PEMBANGKANG.... puki lama tak kena screw... meroyan hahahahaha.....

So najib wira lah... byk dia da buat ekonomi, sosial, pendidikan dan politik... sampai marahlah tokeh cina projek yg dia manapoli skrg tak dapat tambah black ekonomi depa pun hilang... tokeh yg marah ni yg taja pembangkang utk spin bg nampak semua tak betul... tu kata kena liwat tapi tak sedar DILIWAT... andalah salah seorang mangsa mereka... hahahaha

Anonymous said...

Bagus admin balun je lahanat ni semua.. Setakat dua tiga ekor yg berbunyi ingat diorg ni ramai sgt.. Dlm grup wasap mana2 pun yg ada 100 member yg pukimak nya cuma dua tiga ekor je yg lain2 semua nya senyap.. Pastu dia ingat ramai sgt la yg anti najib ni kebanyakan org adalah silent majoriti.. Itu sbb umno menang..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.