Monday, February 1, 2016

VIDEO SIRUL AZHAR BERSUMPAH DS NAJIB RAZAK TIDAK TERLIBAT PEMBUNUHAN ALTANTUYA


Tindakan terbaru Sirul Azhar Umar bersumpah bahawa PM  tidak terlibat pembunuhan Altantuya disebarkan dalam satu video pasti nya membuat kaki fitnah pembangkang terdiri DAP , PKR dan PAS telah  MENGGELABAH. Sebelum ini mereka lah yang saban hari melakukan kerja fitnah jahat di ceramah dan media sosial memfitnah PM.

Persoalannya mungkinkah plot pembunuhan, mainan persepsi dan fitnah yang memfokus usaha menjatuhkan kredibiliti DS Najib dengan menggunakan motif pembunuhan Altantunya dikalangan rakyat sebenarnya di dalangi pembangkang... dan lebih menakutkan jika SEBENARNYA melibatkan konspirasi sulit pihak pihak-pihak tertentu???? Moga Allah bukakan kebenaran... tidak kira siapa dia... waima ANUwar ka... MahaDer ka... Kut Siang ka... Ajijah Ka... ASmin ka...
.
Modal mereka selama ini ingin menjadikan kes pembunuhan  Altantuya ini sebagai serangan memfitnah PM DS Mohd Najib nampaknya kini sudah berkubur. Tun Mahathir juga turut tidak terkecuali  mengulas  kes pembunuhan ini . Kata Sirul...




“Adalah berdosa besar kepada saya jika saya menfitnah seseorang itu.

"Saya lafazkan di sini, wallahi, Yang Amat Berhormat Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Abdul Razak langsung tidak ada terlibat dan tidak ada kaitan dalam kes ini,” katanya.

Video tersebut dimuat naik adalah menyusuli kenyataan yang telah dibuat oleh peguamnya Datuk Kamarul Hisham Kamaruddin dan Hasnal Rezua Merican pada 1 Januari lalu.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.