Tuesday, February 2, 2016

PILIH DIPECAT MUKHRIZ MADER BERDEGIL MAHU KEKAL MB KEDAH SIAP IMPORT PELAWAK TAGIH SOKONGAN

MB Kedah sebelum ini "gentleman" bila mahu ditukar berundur dengan hormat dan ada yang gagal kekal prestasi mohon tidak dikekalkan kerana maruah. Patuh taat dan wala' kepada pemimpin... Ya Mukhriz Mader merosakkan segalanya... legasi kehebatan, ketokohan dan ketaatan sebagai MB kedah...

Bila dulu dicabar kita beri dia peluang dan bila tak berubah maka sekali lagi dicabar untuk itu faham-faham lah berundurlah dengan cara terhormat. Malah Mukhriz Mader tidak meletakkan prinsip Patuh Taat dan Wala' pada pimpinan dia rasa besar kut sebab dia anak Mader... tak sudah mengkritik, menghentam dan sabotaj pimpinan... memang Mukhriz tak 'gentleman' serta hormat pada pimpinan bila langsung tidak merujuk presiden dan meminta nasihat sebaliknya mengatur gerakan balas...

Tindak tanduk dan lakonannya jelas mahu menimbulkan keresahan kekecohan dan meraih simpati... kes hadir mesyuarat MT yg sebenarnya beliau tidak dijemput menunjukkan Mukhriz sama seperti Mader seorang opurtunis dan licik... malah khabarnya beliau merancang berpakat dengan adun LAIN untuk mematahkan usul bagi mempertahankan jawatan MB beliau... 
.
http://lh3.googleusercontent.com/-X3yxq2344W0/Vq96qHTqjxI/AAAAAAAA4DM/5BfG2kmeQ6Q/s1600/FB_IMG_1454340678916.jpg


Apakah ini MULIA??? apakah ini DEMI NEGERI KEDAH??? apakah ini demi KEBAJIKAN RAKYAT... apakah SEBENARNYA DEMI DIRI SENDIRI yang kemaruk KUASA dan NAFSU yg mahu KEKAL MEMERINTAH. 

Usah berlakon aksi murahan ala-ala sebak menangis ditemani PELAWAK Mr. Bean... ingat rakyat semuanya bodoh untuk terbeli dan percaya lakonan ala picisan tu... lepas masuk kerta terus bergelak ketawa bersama Mr. Bean...

Bodoh sungguh untuk terus berpaut demi nafsu kuasa yang akhirnya dgulingkan, ditolak dan dikenang sebagai pemimpin yang menabur kerosakkan, tidak patuh taat dan wala' pada pimpinan... kenapa tidak memilih meletak jawatan dengan terhormat dan gantleman dengan automatik dihargai dan diingati sebagai pemimpin yang rela berkorban serta berjiwa besar... nescaya nanti akan ada ruang dan peluang untuk kembali...

7 comments:

labi said...

nmpk sngt apa saja isu yg mendatangkan kuntungan bgi mereka pembangkang akan support, betul atau tidak itu tak penting,yg penting serangan utk mewujudkan ketidakstabilan harus dilakukan semaksima mungkin.

Anonymous said...

Aku bukan pelawak ye!. Aku ahli UMNO seumor hidup. Datang kestadium bukan di import tetapi secara sukarela tanpa diberi dedak atau menjadi pencacai seperti anda. Aku beri sokongan kerana aku benci najib. Aku dan keluarga telah bersumpah tidak akan mengundi BN pada PRU14 sekiranya najib masih PM

gabenor johor said...

http://www.azmykelanajaya.com/2016/02/ketika-mahathir-minta-osman-aroff-letak.html?m=0

Anonymous said...

Kalau dah di fikiran tu dah diset bencikan bapa.... anaknya pun turut dibenci. Buatlah macamanapun, semuanya akan nampak buruk belaka. Cuba bawa2 beristifar sama, semoga hati jadi bersih insyallah.. Jangan hanya memandang keburukan orang saja .. dan jangan menafsir peribadi orang bagai..

MR.hafiezs 89 said...

manusia munafik sebenar adalah kau wahai syaitan yg menabur fitnah ,rakyat kedah x pernah mahu kan duit untuk di beli bagi menyokong ,org yang makan dedak sebenar adalah kau wahai syaitan fitnah ,turun kedah lihat mata kepala sendiri ,kami rakyat kedah menyokong dato mukhriz kerana kejujuran ,semenjak pemerintahannya jauh lebih ketara dari MB kedah yg lain ,kenapa kau seluruh anjing2 yang lain x suruh najib letak jawatan ,sedangkan rakyat malaysia sudah tidak mahukan dia ,sebbnya anjing mcm kau lebih pilih untuk menyalak dalam sangkar mcm tu ? x pernah aku jumpa syaitan sebodoh engkau ..

Anonymous said...

JANGAN UNDUR KUKHRIZ...LANTAKLA APA NAK JADI PUN JADILAH....SUKA HATI JA NAK JATUHKAN ORANG...TANYALAH ORANG KEDAH DULU..KAMI SOKONG MUKHRIZ....BRAVO MUKHRIZ BAGI DEPA PANAS PUNGGUNG

Idealis Malaysia said...

kesian pada macai, pecacai dan barua malah yang terasa sebagai PELAWAK hahaha... lawak giler la... selawat sambil main HP... pehhh!!! bidaah kata MAZA...
1. Ada orang Duduk di KL tapi mengundi di kedah lepas tu tak tahu apa jadi di kedah hanya dengar cerita2 org entah betul atau tak tetiba sibuk pula nak jadi hero tak tentu pasal... kan sengal nama nya tu...
2. untuk makluman... Umno tak perlukan ahli yang tidak setia dan wala' kepada pimpinan... mengaku ahli umno tapi gagal memahami isu sebenar dan mudha terpengaruh dakyah pembangkang dan sengaja merosakkan umno dari dalam... boleh lah jadikan mader dan mukhriz sebagai idola... tak belajar kah apa terjadi pada PAS yg akhirnya berpecah belah hingga wujud PAN... satu lagi tak payah membabi dan menganjing berlakon mengaku jd ahli umno lah WAHAI penjilat tegar lubang bontot ANUwar BERAHIm...
3. lepas tu tak payah lah jual nama Allah dan agama dalam hal ni... nak buat cerita bab moral rujuk agama konon... mudah cerita lah konon kau jd manager... lepas tu 2 kali diberi peluang masih tak perform, gagal atur dan gerakkan jentera serta jd MB touch n go sebab sibuk di KL bukan di kedah malah siap melawan tidak akur dan tikam bos dari belakang... apa kau ingat BOS kau tak pantau??? kalau kau jd bos kau rasa nak tukar tak manager kau ni??? bos bodoh je tak tukar
4. Siapa bertopeng syaitan ya... 1. menabur fitnah merata tanpa bukti sahih... 2. terus memfitnah bila isu dah selesai... 3. memfitnah demi kuasa dan permintaan yang tidak dipenuhi???? Apa pula yang LEBIH KETARA bawah mukhriz??? ketara dia tak ada di pejabat? ketara dia kurang turun padang? ketara dia susah nak jumpa? KETARA dia DUDUK KL? ketara tak buat kerja menyatukan dan mengembleng jentera dan parti?? itu MEMANG KETARA sangat... tu belum ketara KEDAH TIADA INCOME... ketara kedah tiada projek pembangunan... lepas tu jujur nya tang mana pula... jujur ka bila main tikam belakang??? siapa lebih setan sekarang hehehe...

MUKHRIZ MAHATHIR WAJIB BERTAUBAT!!! KATA KAPAL SING HAHAHAHA....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.