Thursday, February 18, 2016

BODOHNYA MAHATHIR MUHYIDDIN MUKRIZ MODUS OPERANTI JADI REKRUT DAP DIDEDAHKAN

Lim kit siang DAP menggambarkan Muhyiddin sebagai ‘rekrut terbaru’ untuk kempen ‘Selamatkan Malaysia’ yang telah dikendalikannya sejak berbulan-bulan yang lalu. 

Wahhhh!!! sudah jelas kini bahawa dari Mahathir, Mukhriz, Shafie Apdal, Khairudin, Matheus hinggalah ke ketua cawangan BODOH yang sibuk MEMEKAK dan MENYALAK merupakan kejayaan REKRUT Lim Kit Siang DAP Laknatullah Kafir HArbi Rasis. 


Alangkah TOLOL dan bodohnya mereka kerana diperdaya sedemikian rupa untuk menjadi ALAT SULIT jijik DAP yang berterusan mahu MELIWAT LUBANG pemikiran rakyat dengan menabur FITNAH, PEMBOHONGAN dan SPIN demi "merampas kuasa" dan menguasai negara.

Banyak jenis rekrut ni antaranya rekrut "tidak langsung". Maksudnya tanpa sedar mereka yang direkrut menjalankan "TUGAS" tanpa sedar yang sebenarnya menguntungkan pihak yang merekrut.

Dalam kes barua rekrut DAP ini modus operantinya benar ia amat mudah sekali namun menterjemahkannya amat sulit memerlukan DANA dan JARINGAN luas dalam serta luar negara serta dalam organisasi musuh itu sendiri.

Situasi : Bagaimana mahu mengalahkan UMNO-BN... memecah belahkan mereka... hancurkan kepercayaan rakyat kepada mereka... mewujudkan skandal...

Penyelesaian : pecah belahkan mereka menggunakan proksi atau rekrut bawah sedar menerusi isu yang menimbulkan sentimen paling dekat dihati melayu, rakyat dan negara

1. DAP create isu cth 1MDB dan 2.6B dengan menggunakan jaringan antarabangsa mencipta "bukti" dan memastikan sumber mereka "kelihatan sahih" malah mereka mengarahkan jaringan mereka untuk "mengiyakan" isu yang dicipta ini.

2. DAP menggunakan sentimen kunun "menyelamatkan negara" dan create havoc menerusi persepsi kononnya situasi tidak stabil dalam negara... media dalam dan luar negara selari menghentam kerajaan....

3. DAP menerusi jaringan "sulit" membocorkan "kunun" bukti dan melakukan provokasi terhadap tokoh tertentu... sasarannya adalah Mahathir dan Muhyiddin...

4. DAP "BERJAYA" apabila Mahathir dan Muhyiddin "TERMAKAN" umpan mereka dan tampil bersuara dan berlagak hero memperjuangkan isu berkenaan

5. DAP menggunakan segenap sumber pembangkang mempopularkan TOKOH REKRUT ini melambung mereka kononnya rakyat bersama mereka dan membuai mereka dengan harapan konon mereka berjuang demi rakyat.

6. DAP memperoleh kekuatan ekstra apabila TOKOH REKRUT ini menarik lebih ramai tokoh menyertai perjuangan mereka yang secara tersirat AGENDA DAP
 
7. DAP kini mendapat laba keuntungan kerana penyokong pembangkang makin teguh menyokong mereka, rakyat pula melihat kerajaan buruk dan lemah malah ahli serta anggota BN tergugat melihat kegagalan kerajaan dan pimpinan mengatasi "kunun"nya masalah ini...

8. DAP mempergunakan "LIDAH" dan "SUARA" Tokoh Rekrut tanpa mereka sedar apabila isu-isu dilontarkan DAP untuk menghentam kerajaan AUTOMATIK disambut TOKOH REKRUT ini... terus menerus menghentam kerajaan dan mewujudkan perpecahan konon demi negera rakyat dan perjuangan suci... TANPA SEDAR mereka bersuara hanyalah demi DAP LAKNATULLAH KAFIR HARBI RASIS.

TIDAK SALAH LIM KITSIANG MENGGELAR MUHYIDDIN "REKRUT TERBARU" MEREKA KERANA MAHATHIR DAN TOKOH 6 JAHANAM UMNO LAIN SERTA SHAFIE APDAL ADALAH JUGA REKRUT MEREKA YANG TERDAHULU

3 comments:

Anonymous said...

Assalam Bro,jangan kerana terlalu taksub dengan Najib kita tuduh sembarangan tanpa bukti.Aku yakin Tun Mahathir,TSMY dan Mukhriz tidak sebodoh itu.Apa yang diperjuangkan oleh mereka ialah kebenaraan dan ketelusan.Mereka tidak bencikan UMNO tetapi mereka bencikan pemimpin yang tidak punya integriti,yang banyak membawa kerosakan dan kemusnahan negara.Kita fikir secara logiklah .........Najib diam dan senyap bila terima derma duit RM 2.6 bilion pulak tu masuk akaun dia sendiri.Bila terbongkar dan tak boleh nak tepis,dia heret dan minta tolong UMNO untuk selesaikan.Apa jenis pemimpin macam Najib ni? Perbelanjaannya tidak setimpal dengan gaji yang dia dapat......Kemudian nak menjawap suruh orang lain menjawap bagi pihak diri dia.Sebabtu lah keluar pelbagai jenis jawapan yang tak masuk akal.Ini yang menyebabkan rakyat Malaysia marah dan meluat dengan Najib.Apa kena mengena dengan UMNO? Semestinya Najiblah yang settlekan masalah yang dia sendiri buat...........

Anonymous said...

DAP spin kata rekrut pun admin percaya!

Admin yg sebenarnya yg telah di rekrut DAP tanpa admin sedari!!!

Doni Sugara said...

Admint saya mau tanya sama anda ? Apa benar selama ini yang di isu kan oleh sebagian rakyat indonesia bahwa rakyat malaysia hidup seperti katak dalam tempurung ? Anda pernah singgah / tinggal beberapa hari di indonesia ? Pantas indonesia mendapatkan prestasi sebagai negara demokrasi ke - 3 di dunia setelah As dan India, di indonesia saran dan kritik bagi pemimpin yang sedang menjalankan roda pemerintahannya oleh siapapun adalah hak yang di lindungi oleh undang - undang selama kritik dan saran bertujuan untuk membangun jati diri bangsa menjadi lebih baik, pengkritik itu bukannya di anggap pembangkang / penghianat , sungguh aneh tapi negara jiran ini, apalagi yang membuat saya kaget seorang mantan PM malaysia pak mahathir di anggap bodoh sama admint, sungguh yang membuat saya tertawa, seberapa pintar / cerdas anda ini sebenarnya hm

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.