Wednesday, February 3, 2016

HILANG JAWATAN MB KEDAH MUKHRIZ MADER BERDENDAM IKRAR TERUS KRITIK

Nampaknya Mukhriz seakan BERDENDAM bila terus terang menyatakan dia kini tidak terikat malah bebas merdeka mebolehkan dia lebih lantang mengkritik isu sumbangan 2.6 Billion dan 1MDB. Dia juga MENOLAK dan tidak langsung menghargai tawaran jawatan Timbalan Menteri seolah menghantar isyarat mahu mengenakan Pimpinan negara sehabisnya selepas ini.

Kalau benar itu niat Mukhriz Mader jelas TEPAT KEPUTUSAN menukar MB Kedah. Sidang media tadi membuktikan Mukhriz Mader BUKAN seorang pemimpin yang taat, berjiwa besar dan menghayati nilai perjuangan sebenar.. sebaliknya dia seorang yang pendendam, mudah kecil hati dan penuh keegoan... sudahlah Mukhriz, masih tak belajar lagi ke??? confirm tak akan ke mana lah you kalau perangai dan sikap sebegini...

https://mk-cdn.mkini.net/976/44e2e155bee032d3f9ac1cd091898b98.jpg


Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir berkata usaha untuk menyingkirkannya sebagai menteri besar Kedah tidak akan mendiamkan beliau daripada mengkritik isu sumbangan RM2.6 bilion dan 1MDB. "Tetapi sekarang saya rasa merdeka dan bebas dan tidak akan berdiam diri," katanya.

Beliau juga memberitahu sidang media di pejabat pentadbiran negeri di Wisma Darul Aman bahawa beliau menolak tawaran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak untuk jawatan timbalan menteri.


SUMBER (KLIK)

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.