Monday, February 22, 2016

TOKONG DIKTATOR LIM GUAN ENG PALING BERKUASA DI PENANG BULI 2 ADUK PKR WAN AZIZAH JADI LEMBU DICUCUK HIDUNG

Siapa berani lawan itu TOKONG akan menyesal punya sebab tiba-tiba boleh hilang jawatan, gaji malah hilang pengaruh politik lumat pijak-pijak. PAN PAS PKR mana berani lawan ini tokong semua jadi bodoh, bacul dan ikut saja macam lembu dicucuk hidung... 

Wan Azizah senyap main kipas datang bulan... rapiji diam di pondan uppss pandan... azmin sunyi menjilat ice cream... mat pula berdengkor main sabun... BERMAHARAJA LELA TOKONG DI PENANG... jual tanah, tambak laut, korek terowong, laluan basikal over bajet... suka hati lah LIm Guan ENg lah... rakyat penang BODOH!!!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgR47TfNL_3MCuR75L3CR093gmvr5AlGE6aaKV46zvQTa0kXBnb_O3LLZ3_7G7g0Y_KaGBQjUrC6jkJt7yYdFwNDKR5-ITgsRmgnlesGc1qC6xwSv0tW4-0gBY8y3Ju6xObv3xLnmJGSJY/s1600/guan+eng.jpg

Lim Guan Eng tunjuk ganas dan keganasannya kurang menarik perhatian kerana dia sekadar menggunakan kuasanya ke atas Ahli-Ahli Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang yang disifatkannya sebagai 'penikam belakang' dan pengkhianat.

ADUN Bukit Tengah Ong Chin When yang juga merupakan whip PKR dalam sidang DUN, telah dipecat daripada kedudukannya dalam Penang Invest and Island Golf Properties Bhd, salah sebuah anak syarikat Penang Development Corporation.

Sementara itu, ADUN Kebun Bunga dari PKR Cheah Kah Peng awal lagi telah digugurkan dari jawatannya selaku pengarah dalam Penang Hill Corporation.

Ong telah mengesahkan dia menerima surat perlucutan jawatan tersebut tetapi enggan mengulas lanjut. Cheah juga enggan memberikan sebarang komen.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.