Friday, February 19, 2016

JANGAN BANTAI BETUL TAU MAHATHIR DAN ANAK BERANAK PAPA KEDANA MISKIN TAK BERDUIT DAN BERHARTA

Memang zuhur sekali kehidupan Mahathir dan anak-anak beliau dengan rumah yang biasa saja serta menjalani kehidup biasa-biasa tanpa bermewah mewah seperti 
.
  • rumah banyak dan besar bak istana, 
  • kereta mewah berderet sportcar, supercar and luxury car ,
  • memiliki kapal layar dan berlayar keliling dunia, 
  • melancong keluar negara eropah dan merata tempat, 
  • main ski di puncak salji, 
  • mampu shopping dan pakai barangan branded2, 
  • intan berlian emas siap bermacam koleksi
  • baju merelip sana sini terbelah belah rekaan terkenal 
  • pandai dansing dansing ala aristokrat
  • sambut birthday di hotel mewah siap berparti
.
KAN DA KATA itu bukan mahathir percayalah... memang sama sekali bukan mahathir atau anak-anak maupun cucu beliau saya pasti


RUMAH MEWAH
MOTOR HARLEY DAVIDSON

BERLAYAR MEWAH
http://2.bp.blogspot.com/_LKupZbGcWj4/Svl2ijtUHOI/AAAAAAAAASU/LymiF54G6Kk/s400/SampanCrossingRiver_small.JPG
....
 ...........
........
KAN DAH KATA... ITU BUKAN MAHATHIR LAH... HAAA... INI BARU MAHATHIR.... AYAHANDA KESAYANGAN MUAH MUAHHH BARULAH PUTEHHH!!!!


STAY AND RIDE IN  STYLE
http://2.bp.blogspot.com/-n0C4ZRmhvpM/Tj8GujaIOuI/AAAAAAAABvA/uxd0q8RkHHY/s320/HHalem-1-Tun-Mahathir-Siti-Asmah.jpg
.
SON - MOKHZANI MAHATHIR NO. 14 RICHEST IN MALAYSIA
.



http://www.freemalaysiatoday.com/wp-content/uploads/2015/02/forbes-mokhzani-mahathir2.jpg
http://www.freemalaysiatoday.com/wp-content/uploads/2015/07/Mokhzani.jpg
.

MUKHRIZ MAHATHIR MAN WITH LUXURY 
.
http://i386.photobucket.com/albums/oo307/beautifulnara/rumahmukhriz4.jpg

http://images.icarasia.com/ica/car/dealer/756005374.jpg?type=gallery&aspect=fitwithin
.
MAHATHIR GRANDKIDS - JOINS RICHEST CLUB
.

TANG MANA MAI DUIT... CUBA HABAQ MAI!!!
JIN DALAM GUA KA BAGI... GUA MANA BULEH KAMI PEGI MINTA JUGA...

10 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHA, DOK KATA KAT ORANG, MENGATA DULANG PAKU SERPIH.............

Anonymous said...

Bukan duit tu mai dari 1MDB dan syarikat di bawah naungan Kementerian Kewangfan lah. Serupalah dengan Najib: kekayaannya bukan dari warisan harta keluarga yang dikumpul Tan Sri Mohd Noh dan Tun Abdul Razak Hussein.

Anonymous said...

Sian admin bongok ..bersungguh sungguh mengutuk TDM.. rakyat tetap sayang TDM - he is not perfect, but limited edition....

Anonymous said...

madey dan krtunan dia dn ktrunan cinapek cmm vincen tan sahaja layak kaya.. lain orang talak boleh maa.. HALAMMM!!!

Cilaka.. lu tipu sama guaaa ..kah..kah.. gi pasar naik JAGUAR.. gi umh menantu naik Porsche.. singgah umah Mukeris dinner tepi pool.. dancing2 karaoke anak menantu.. yacht kapal layar mewah utk cucu.. yg tokwan nye besar mana tktau laa.. hadoii.. laaa... miskinn nye diorng!!

Anonymous said...

Tang Bapok Tua hang tak komen. Tokong Tanjung hang tak komen.

Tang Tun yang jadi PM berpuluh2 tahun (bukan MP) hang komen.

Hang betui2 pundex.

Doni Sugara said...

Anda itu harusy berterima kasih sama pak mahathir karena berkat beliaulah , malaysia ketika itu di bawah kepemimpinan beliau menjadi negara dengan ekonomi kuat dan mampu melepaskan diri dari krisis global di tahun 1997 - 1998 , anda bandingkan dengan kepemimpinan najib rozak sekarang, malaysia sudah mulai kehilangan taring ekonomi lesu korupsi tinggi, hutang besar dll, klw pak mahathir kehidupannya masih suka bermewah" , ya maklum ! Beliau kan mantan perdana menteri yg sudah menjabat selama berpuluh" tahun ya wajar hartanya masih banyak", yang pasti saya adalah salah satu pengagum beliau , wassalam

Anonymous said...

Alamak...lupa daaa...aku dan anak2 akupun kaya jugak ropanya. Camane aku boleh lupa ni...
(melayu mudah lupa)

Idealis Malaysia said...

terima kasih pada yg komen...
tak dinafikan dia ada jasa
tak dinafikan dia juga buat silap dan kelemahan
untuk itu...
mudah ja kesimpulan... nak kata dan cemuh org lain...
nak tunjuk hero konon maksum sangat... minta tolong lah
cermin diri dulu... betul sgt ka???
lupa diri sampai kan
rupanya diri dia pun 2x5...

kamarudin said...

Sebenar hidayah milik Allah dan firman Allah"Kerana sebenarnya bukan mata yg buta,TETAPI YG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA"(surah al,haji,ayat 46) itu firman Allah untuk org seperti tuan punya Blog ini yg masih buta mata dan buta hati.


























Idealis Malaysia said...

to saudara kamaruddin
bab buta hati ni kami lama dah hijrah... kami pentaksub Anwar dan "otai" reformasi... kemudian kami nampak kebenaran "tang" Anwar maka kami sokong pula Mahathir... mempertahankan beliau penuh setia... bila mahathir nak jatuhkan pak lah... kami join sebab rasa betul... tapi bila mahathir nak jatuhkan Najib... kami tarik hand-break dan fikir, kaji serta selidik.... kami setuju untuk mendokong kepimpinan sedia ada... kerana apa?

1. dalam islam prinsip ketaatan kepada pemimpin.. pjg ceritanya
2. cerita sebenar dibalik tabir kenapa najib nak dijatuhkan... kroni... anak beranak... kuasa... etc
3. kami benci kaedah licik mahathir - menghalalkan apa jua cara demi matlamat... justro.. etc
4. sanggup menjemput campur tangan asing... lobi d luar negara... guna media asing...
5. bersekongkol dengan kafir harbi laknatullah rasis anti islam dan melayu... DAP... bersih... etc
6. mahathir telah menggadaikan prinsip kepimpinan nya dahulu... segalanya terbalik dulu benci skrg syg... dulu tak boleh skrg boleh... etc

InsyaAllah kami tidak buta dah... yang buta adalah mereka yang masih terus bergayut dan berpegang pada ideologi dan dokrin zaman mahathir bahawa dia alwaz right....

Moga Allah pelihara malaysia dari manusia dan kumpulan seperti gerakan mahathir, rasis dan anti melayu islam, pendokong LGBT, kafir harbi lakanatullah yg mahu berkuasa dan golongan pengkhianat negara....

Moga Allah juga bukakan mata hati saudara kamaruddin

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.