Wednesday, May 25, 2016

WAJAH SERUPA SEDARA KEMBAR MAHATHIR BAKAL KETUA MENTERI KARALA, INDIA

 
Patut perangai sikap dan tindakannya macam tu rupanya sah dia Mader Al Karala hebat dalam putar belit, suka berkonfrantasi dan bertindak diluar jangka ada DNA kuat imported dari KARALA INDIA... kena bangga apa susur galur diri tu... so jangan marah dan salah faham ya... Mader Al Karala... ketua pembangkang baru di Malaysia... muahh muaah baru lah puteehhh!!!
 
Ini adalah Pinarayi Vijayan. Beliau bakal menjadi Ketua Menteri Kerala, India yang baru bermula 25/05/2016. Ramai yang mengatakan bahawa beliau kelihatan seiras  seperti Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Muhammad.

Riak wajah ketika masam dan tersenyum memang kelihatan seperti Tun Dr Mahathir. Malah ada juga mendakwa bahawa susur galur Tun Dr Mahathir juga berasal dari Kerala.

Di India Pinarayi Vijayan adalah ahli Parti Komunis India (Marxist). Manakala di Malaysia pula Tun Dr Mahathir pula amat "mesra dan intim" dengan Parti ala-ala "komunis". Apakah ini juga satu kebetulan?

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.