Friday, May 20, 2016

EGYPT AIR A320 TERHEMPAS DIPERCAYAI PENGGANAS - RAKYAT MALAYSIA KENA SEKOLAH OLEH PAK SYEIKH ARAB

Rakyat Malaysia mengganas konon cinta negara tapi benci kerajaan te;ah disekolahkan oleh pak syeikh arab.... itulah buta hati untuk membenci hanya kerana emosional akibat spin, fitnah dan pembohongan berterusan pembangkang yang diterajui KAFIR HARBI CINA CHAUVANIS RASIS LAKNATULLAH DAP... 

Buta hati, mata dan akal kerana diselubungi rasa kufur nikmat hingga niat sebenar menjatuhkan kerajaan gagal ditafsir... apakah tidak nampak lagi dengan tindakan, melarang bacaan kuat Al Quran, menukar tulisan jawi nama jalan, menyokong kalimah Allah digunakan kafir, kitab injil bahasa melau mahu bebas disebarkan, kg melayu ranap dimusnahkan, rampasan ARAK dihalang, serbuan kepada golongan murtad di cabar, pelaksanaan ekonomi menguntungkan umat Islam Melayu di sabotaj malah melayu Islam dipinggir secara sistematik di negeri yang mereka kuasai... malah gerakan songsang yang dilaknat ALLAH iaitu LGBT disokong mereka tanpa segan... APA SEMUA INI?

PAS juga telah sedar mereka diperguna dan bahayanya bersekongkol dengan KAFIR HARBI CINA CHAUVANIS RASIS LAKNATULLAH DAP kerana "NIAT SEBENAR" dan apa yang akan terjadi jika pembangkang menang... apakah anda mahu terus BUTA???

NAH!!! siapa yang buta hati gagal melihat gambaran keseluruhan apa yang terjadi jika kerajaan sekarang tidak dipertahankan??? Apakah kerajaan sekarang melarang umat Islam beribadat? Tidakkah kerajaan sekarang barusaha menjaga kebajikan rakyatnya? Apakah kerajaan tidak membawa negara ke arah lebih baik? Apakah kerajaan BENAR menindas rakyat??? 

Bukankah anda bebas berbuat apa saja asalkan tidak melanggar undang2... kurang dan lebih apa yang anda miliki adalah sebab diri anda sendiri... bijaknya berusaha dan mencari rezeki... masih mahu terus BUTA HATI dengan kufur nikmat nafsu nak lebih segalanya nak bermewah... tapi tidak berusaha...tak mahu bersyukur dan mengukur kemampuan diri... bila tak dapat tak puas hati jadi emosional paling mudah kemudiannya salahkan kerajaan... BUTA dan BODOH???

Apakah sama kemakmuran, keamanan dan kemajuan negara jika kerajaan bertukar tangan kepada pembangkang diterajui KAFIR HARBI CINA CHAUVANIS RASIS LAKNATULLAH DAP nanti??? apa nasib Islam? apa nasib anak cucu generasi mendatang kita? apakah lebih baik atau BALA BENCANA dan MUSIBAH yang menimpa??? Belum jadi kerajaan pusat pun dah tunjuk belang dan taring syaitan kalau berkuasa kau rasa bala apa lagi yang akan dilakukan? Marilah bersyukur dan pertahankan apa yang kita ada sekarang....  

Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA - Surah al-Hajj, ayat 46



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxg83K4CzacXBFHv1TeYY-GKeJYakqTsoj2PQCH9jqxdeypCNve1CXqBqb0CQWjkOWhUnjKFfPtdGm3zpWqsXqz2u61RWzNWlp1NTwpbMczgXbcnFrbN29QSyMjd8PHDAhTkHjgoqn2Orj/s1600/fok.jpg

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.