Monday, May 9, 2016

PENJILAT PEMBANGKANG DAN AKTIVIS CINA DAP HILANG AKAL HINA "FUCK SARAWAKIANS" PEMBANGKANG TEWAS TERUK DI PRN SARAWAK


Wanita Cina DAP ini yang meletakkan gambar Ahli Parlimen Pandan, Rafizi 'Sotong' Ramli sebagai gambar 'layout' telah mengeluarkan kata-kata 'Fuck Sarawakians' akibat DAP kalah teruk di dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak semalam. Rakyat Sarawak, hafal muka wanita Cina ini baik-baik. Kalau beliau berani pijak kaki ke Sarawak, tolong kenalkan beliau dengan Bujang Senang.

Bukan itu sahaja ramai yang rosak otak dan jadi bodoh tiba-tiba dengan sewenang nya menhina rakyat sarawak...  majoritinya bangsat cina yang telah lama jadi penjilat lubang najis DAP parti perkauman cauvanis ultra kiasu....
Inilah realiti sebenar tahap akal pemikiran yang penjilat dan macai pembangkang miliki yang mana politik hanya berasaskan kebencian dan emosi manakala fitnah, pembohongan dan spin menjadi makanan ruji harian... sampai bila tak dapat menilai kebenaran, bukti dan mengambil keputusan yang betul dan tepat untuk masa depan negara...

Apakah anda mahu jadi sebahagian dari mereka ini??? fikir dan guna akal jangan tewas dengan mainan fitnah dan emosi pembangkang.




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.