Tuesday, May 17, 2016

MAHATHIR SEDANG MENERIMA KIFARAH JADI NYANYUK MEROYAN GILA KUASA SANGGUP HANCUR PARTI DAN NEGARA


http://1.bp.blogspot.com/-eqa8aAg82is/VVvffj7h3lI/AAAAAAABIQI/-S1GgkxHBr0/s1600/FADZIL%2BNOOR%2BDOA%2BMAHATHIR%2BPANJANG%2BUMUR.jpgApabila Mahathir Mohamad mengucapkan dan berkempen agar pengundi dan rakyat mengundi dan sokong pembangkang bagi menumbangkan BN pada PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar itu sudah amat melampaui batas sama sekali...  

Betapa terdesaknya dia hingga sanggup sekarang jadi balaci macai dan kuda kepada pembangkang... apakah dia tidak sedar tindakan dia ini bersubahat memecah belahkan melayu, menjatuhkan kepimpinan ditunjangi Islam dan merosakkan sama sekali negara... malah membuka ruang pembangkang yang diterajui DAP rasis anti melayu islam kafir harbi laknatullah menguasai negara... apa nasib melayu dan Islam nanti...

Jelas Mahathir Mohamad sedang menerima KAFARAH akibat perbuatannya dan mungkin juga berkat doa Tuan Guru Fadzil Noor kini Mahathir dipenghujung usia panjangnya meroyan, nyanyuk dan gila mau kuasa... lihat sahaja pelbagai tindakan kurang waras yang dilakukan... 

dulu benci demonstrasi sekarang sokong, 
dulu tolak campur tangan asing sekarang minta pula, 
dulu benci dan anti DAP sekarang peluk cium, 
dulu benci media asing sekarang agungkan, 
dulu tolak undi tidak percaya sekarang galakkan, 
dulu lawan habisan pembangkang sekarang tidur sebantal
dulu mahu semua ikut percaya taat pemimpin sekarang suruh lawan
dulu mahu semua hormat undang2 sekarang suruh langgar
dulu benci sampai penjara anwar sekarang boleh berpakat
dulu mahu semua pertahan kerajaan sekarang suruh tumbangkan
DAN BANYAK LAGI... Mahathir telah berubah 360 darjah!!!


kerana marah pimpinan tidak mahu jadi pak turut dan boneka beliau
kerana memberontak bila rasa diri hilang kuasa dan pengaruh pd pimpinan sekarang
kerana pastikan jalan boboi manja mukriz nak jadi PM tersekat di betulkan
kerana aduan rakan taikun manapoli sudah hilang business akibat rasionalisasi
kerana bernafsu mahu terus berkuasa dalam halatuju negara dibalik tabir
KERANA MAHATHIR MENERIMA KIFARAH!!!

SUMBER 
 
Tun Dr Mahathir Mohamad menggesa masyarakat dan pengundi di kawasan Parlimen Sungai Besar dan Kuala Kangsar untuk mengundi pembangkang bagi memastikan Barisan Nasional (BN) kalah dalam dua pilihan raya kecil (PRK) yang akan diadakan 18 Jun depan.

Bekas presiden Umno itu turut mengharapkan para pengundi di dua kawasan itu untuk memberikan undi yang banyak kepada calon yang akan menentang BN.

 “Bulan puasa ini kita akan berdepan dengan dua pilihan raya kecil, saya berharap kita semua akan mengalahkan BN dalam PRK kali ini.

“Jangan ambil kira siapa yang melawan BN, kita hendak cuma satu parti dan satu calon sahaja yang lawan BN kerana kita tahu kalau kita letak dua tiga calon seperti yang berlaku di Sarawak, undi berpecah dan BN akan menang.

“Kalau kita hanya ada satu lawan satu kita boleh tentukan kekalahan BN dengan mengundi seberapa banyak mungkin kepada calon yang melawan BN,” kata Mahathir ketika berucap dalam Himpunan Selamatkan Malaysia di Stadium Malawati, Shah Alam, malam tadi.
  
Mahathir turut menyeru agar pembangkang bersatu dan tidak menjadikan isu perebutan kerusi sebagai faktor kemenangan BN di dua PRK berkenaan.

“Jangan kita (pertikai) siapa calon ini, kalau pun daripada dia parti PAS dan PAS tidak bersama dengan kita tetapi yang utama mengalahkan BN untuk menunjukkan rakyat sudah tidak lagi sokong, sebab itu kita harus kerja keras untuk mengalahkan BN dalam PRK pada kali ini.

1 comment:

Anonymous said...

Negara menuju kehancuran sebab ramai pemimpin petengahan menyokong penyalah guna kuasa pemimpin atasan. teranan 1MDB masih buta hati. baik buta mata dari buta hati.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.