Tuesday, May 3, 2016

PANAS MUHYIDIN YASIN KUMPUL 50,000 PADA PROGRAM ANAK MUDA DI UNIVERSITI MALAYA DEMI DEKLARASI RAKYAT

Tahap KEYAKINAN Muhyidin Yasin nak jadi PM makin menebal dan usaha berterusan dia MENIKAM belakang berbaloi apabila Dewan Rumah Alumni UM PENUH SEPENUHNYA dengan kerusi hasil usaha 'like' di FB oleh cyber balaci upahan serta kempen oleh Syed Saddiq anak manja Ketiak OMAK.

Tikam menikam ni biasa bagi Muhyiddin Yasin... Pak Lah dia tikam kasi letak jawatan... lepas tu najib dia tikam belakang kunun nak jadi hero [astu jadi Pee EMmm... ni dia kene main dan tikam belakang oleh Syed Saddiq anak manja Ketiak OMAK... tak jadi hal lah... Agaknya baru dia sedar rupanya dia tak sepopular mana punnn... 50 orang ja datang nak dengan cerita dongeng, merapu dan fitnah itu pun lepas campur 25 orang reporter dan urusetia... lupa 50 ribu tu kira sekali kerusi meja dan makluk halus dalam dewan tu... memang ramai al maklumlah UM merupakan universiti lama... berhantu beb hehehe...



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.