Friday, May 20, 2016

MAHATHIR MERACAU NYANYUK KINI DAKWA DYMM YDP AGONG "TAHANAN RUMAH"

Kesian Mahathir kerana dibiarkan meracau, meroyan, merapu dan bertindak kurang waras oleh isteri, anak dan pengikutnya yang sengaja mahu memperguna "ayahanda" kita ini demi kemaruk KUASA. Kerana sayang sangat pada si manja BOBOI Mukriz ayahanda Mahathir tidak sedar semua ini dengan minda dan tindakan dia sudah berfokus dalam usaha demi naikkan si manja BOBOI Mukriz jadi Peee Yemmm...

Mahathir tidak salah yang salah adalah isteri, anak dan pengikutnya... sampai hati dibiarkan aje orang tua ni... tersasul macam-macam... kutuk dan bantai UMNO berjela-jela... kini dakwa DYMM YDP Agong "tahanan rumah"... aiii kritikal dah ni...

https://lh3.googleusercontent.com/-_BQU94X_9Sk/Vz26sypLP2I/AAAAAAAA6iI/T9jLgOtc1wk/s1600/FB_IMG_1463663035390.jpg

8 comments:

Anonymous said...

Lebih Kesian Kau Blogger Bongok pemakan Dedak BAHLOL keparat tak mengenang Budi!!!!

Anonymous said...

Dah terang Pemberi Dedak Kau si AhJibNgok penyeleweng dan di akui Singapura dalam penyiasatannya Blogger Bongook Bahlol macam kau lagi nak pertahankan!!!

Mampos UMNgOk kerana AhJibNgok dan Blogger Bongok macam kau di PRU akan datang nanti!!!

Anonymous said...

Blogger SIAL NAK MAMPOS!!!

Anonymous said...

itu adalah sindiran yg tajam...

Abdul Wahid said...

Sapa lah saya nak komen tun....beliau lebih lebih arif dlm pentadbiran negara....

Anonymous said...

Tun M xde apa2 masalah...ko pulak yg lebih meroyan..hahahaha

Anonymous said...

ok jga letak nasib negara pada org tua yg dah nyanyuk... mudah lupa... merapu dan melalut apa2 sbb nak anak si boboi manja jadi PM.. wahhh!!! lagi untung jual negara dari jual orang

Anonymous said...

seronok tengok manusia yg suka menyondol dan megikut membuat tuli... baik buruk ikut ja tanpa soal... kunun tak boleh persoal sebab dia negarawan... pemimpin hebat... serba tau... mengata orang tak sedar yg penyodol ini lah MACAI, PEMAKAN DEDAK dan PENJILAT tegar bahalol cap ayam sejati... sampai rela ja kena jolok dengan DAP kafir harbi laknatullah rasis anti melayu... demi membontoti pungkok mamak karala hitam legam....

Jadi bila mamak karala ni suruh makan... dia makan... suruh menari dia menari.... sampai suruh terjun bangunan pun dia terjun... sampai di suruh sabotaj, pecah belahkan dan runtuhkan kerajaan pun ikut...

OTAK tang mana beb... dia nabi ka? maksum ka?

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.