Tuesday, May 3, 2016

PRN SARAWAK - DAP PERBODOHKAN RAKYAT SARAWAK DENGAN JANJI BOHONG DAN MENIPU

Punyalah kemaruk sangat nak menang sampai sanggup menipu, berbohong dan memperbodohkan rakyat dengan janji yang CONFIRM tak dapat ditunaikan. itulah dia kebangsatan calon DAP DUN Repoh dan Meradong, Yong Siew Wei dan Ting Tze Fui bila berjanji untuk  menyediakan perkhidmatan bas percuma dari Sarikei dan Bitangor... katalah menang... atas kapasiti apa nak tunaikan janji tu??? keperluan perundangan, bajet serta kos dan banyak lagi implikasi perlu diselesaikan...
 
wahhhh bila dia memang pasti dia akan bagi alasan tak dapt tunai sebab DAP tak perintah sarawak... kalau menang kuasai sarawak dia akan kata DAP kena perintah Malaysia pula... dah perintah Malaysia dia akan terus bagi 1001 alasan untuk mungkir janji... so jangan jadi bodoh untuk di tipu dan dibohongi DAP ini... 
 
DAP parti Ultra KIASU pendokong kaum cina sahaja parti bangsat ini pasti akan membuli bumiputera sarawak sehabisnya... bukan cakap kosong... di Pulau Pinang bukti jelas nyata... cina dibenarkan bermaharaja lela... kaum lain melayu, india dan bumiputera di TEKAN, TINDAS dan ZALIMI... mau jadi perkara sama di SARAWAK KAH? 

TOLAK DAP!!! SOKONG DAN UNDI BN!!!!
 

1 comment:

Anonymous said...

Dalam PRN Sarawak yg lalu, PM datang ke Seratok dan berjanji masalah air paip akan selesai. Tapi hari ini air paip dirumah masih lagi bermasalah tanpa tindakan. 2 X 5 sama juga dgn 5 X 2.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.