Wednesday, May 25, 2016

RAFIZI RAMLI MAIN BANGSAT BUKTI RASUAH SERAH PADA PRESIDEN PKR KENAPA TAK KE SPRM, BUAT SIDANG MEDIA DAN VIRALKAN BUKTI

Bodoh bangang dan tolol punya Rafizi PONDAN upss pandan sebelum ni menyalak pasal terlus integriti dan sebagainya tuduh malah fitnah dan spin kerajaan BN korup rasuah dan kotor... ni bila kau dah ada BUKTI RASUAH kenapa tak serah pada SPRM dan buat laporan polis??? boleh double standard pula ya... serah pada presiden dulu nak cover-cover lah tu... 

Kalau BN ada lah yg buat macam tu PASTI habis macai pecacai penjilat kau suruh menyalak, meraung dan menganjing satu malaysia.... bila kau buat boleh pula... pukimak lah pembangkang... sedar atau tak lebih jahanam sebenarnya selangor dan penang di tangan pembangkang... cuma kehebatan pembangkang ni pandai tepis, bersilat, tai chi dan spin... berlakon kalah artis... ... ada juga sampai jual agama utk halalkan segalanya... dan cover jadi legal.... jadi tak salah dan ikut undang2... NAH sekarang RASUAH... bukti ada... kenapa SOTONG tak buat sidang media dedahkan bukti kepada awam??? viralkan di internat??? dedah surat spin dan fitnah boleh pula kau bersusah payah menyalak... ni siap ada bukti sogokan RASUAH menggunakan wang dan PEREMPUAN pulak tu!!!!

Pukimaklah lu Rafizi PONDAN upsss sory pandan!!!

https://rmf7.files.wordpress.com/2013/06/rafizi.jpg?w=350&h=200&crop=1
TEBAL NI BUKTI RASUAH WANG DAN PEREMPUAN... KITA TAK PERLU SPRM SERAH PADA PRESIDEN PKR JA... HEHEHEHE


KUALA LUMPUR, 23 Mei (Bernama) -- Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli akan mengemukakan bukti berhubung dakwaan rasuah dalam kerajaan Selangor kepada presiden parti Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail pada mesyuarat PKR esok.

Rafizi berkata setiap kes berkaitan disiplin akan dibawa kepada biro disiplin parti dan tindakan selanjutnya akan diambil terhadap mereka yang didapati bersalah.

"Saya akan menyerahkan segala bukti kepada beliau (presiden) dan kita akan menunggu perbincangan dalam parti sebelum membuat keputusan untuk melaporkannya kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)," katanya ketika ditemui pemberita di lobi Parlimen di sini, hari ini.

Baru-baru ini, beberapa portal berita melaporkan kononnya terdapat amalan rasuah dalam pentadbiran kerajaan negeri Selangor.

Laporan itu dibuat berikutan pendedahan perbualan aplikasi WhatsApp Rafizi yang didakwa mendedahkan wujud permintaan "untuk mendapatkan wanita" sebagai habuan dalam urusan dengan kerajaan negeri.

Rafizi dalam perbualan itu didakwa mengatakan menerima aduan bahawa selain wang yang diminta untuk urusan dengan kerajaan negeri, terdapat juga permintaan untuk mendapatkan wanita.

-- BERNAMA

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.