Monday, March 5, 2012

SAH PAS MEMANG HARAM JADAH!

Sudahlah tiada usaha dan gagal mengurangkan kemiskinan atau menyumbang ke arah meningkatkan pendapatan rakyat sebaliknya PAS bertambah menyusahkan rakyat... Lihat sahaja kelantan miskin dan ramai rakyat sengsara kerana tiada tindakan mengembangkan ekonomi dan mewujudkan peluang kerja hingga berjuta rakyat kelantan cari makan di luar...

Hentikan omong dan putar belit konon fakta ini tipu sebab rakyat kelantan wanita bayak pakai emas, rumah besar banyak melayu dan kuasa beli tinggi siap ada tesco... pada yang tak fikri panjang mungkinlah... dekat kelantan berapa tesco kat perak atau negeri sembilan? so siapa miliki kuasa beli tinggi? dan kalau kuasa beli kelantan tinggi kenapa tak buka bussiness je di kelantan kenapa kena merantau ke luar?... semua hujah tu mudah dipatahkan...tengok sahaja pendapatan isi rumah kelantan terendah... maksudnya kelantan negeri termiskin....

Paling aku HANGIN SATU BADAN... Punya lah terdesak PAS sampai minta 10% wang BR1M diberi pada parti oleh ahli yang dapat bantuan tu... kata dulu HARAM... BERDOSA TERIMA... RASUAH... kesimpulannya PAS memang HARAMJADAH... kaki putar alam dan pembelit... sah dan confirm ko golongan ULAMAK - Ular Dalam Semak!

orang dapat bantuan boleh minta sikit... ingat nak tambah... memang neraka lah jawabnya geng PAShit ni...

Rakyat fikirkanlah!

Perbuatan Pas minta 10% BR1M memalukan

KUALA LUMPUR 4 Mac - Tindakan Pas yang didakwa meminta ahlinya menyerahkan 10 peratus daripada wang Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang diterima disifatkan sebagai perbuatan memalukan sekali gus membuktikan prinsip parti itu yang didakwa memperjuangkan kebajikan rakyat hanya sandiwara.

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, Pas yang sebelum ini lantang mendakwa parti itu memperjuangkan kebajikan rakyat sepatutnya lebih memainkan peranan membela nasib ahlinya yang dibelenggu masalah kemiskinan.

Sebaliknya, menurutnya, parti itu pula mengambil kesempatan terhadap ahlinya yang menerima bantuan BR1M semata-mata mahu mencapai kepentingan politik biarpun terpaksa menidakkan hak rakyat.

"Kerajaan sediakan bantuan BR1M semata-mata mahu mengurangkan kos hidup rakyat yang miskin kerana mahu golongan ini mencapai status kehidupan yang lebih baik, bukan ambil kesempatan terhadap mereka.

SUMBER : UTUSAN

1 comment:

Anonymous said...

geng munafik memang gitu... kejap HARAM, kejap HALAL... kang kejap lagi MAKRUH pulak... sudahnya jadi HALAM... belasah je semua...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.