Tuesday, March 20, 2012

PERJUANGAN PALING BODOH PAKATAN RAKYAT (PR) MEMBELA PENJENAYAH


Selepas Himpunan Hijau 2.0 dan semalam Himpunan Wanita Suara Perubahan, Pakatan Haram meneruskan tradisi dengan mengadakan kebih banyak perhimpunan dan perarakan haram dengan bertujuan untuk melumpuhkan ekonomi Negara dan menghilangkan kepercayaan Rakyat kepada Kerajaan yang sedia ada.

CTS menjangkakan lebih banyak perhimpunan haram akan terus diadakan untuk tujuan ini. Kemuncak perhimpunan haram adalah Himpunan BERSIH 3.0 yang dijangkakan akan diadakan bilamana Parlimen dibubarkan.

Pada 24 Mac 2012 ini, Pakatan Haram akan sekali lagi mengadakan perhimpunan haram. Kali ini mereka akan cuba berhimpun dan berarak secara haram dari Masjid Negara hingga ke Istana Negara untuk menyerahkan memorandum untuk pembebasan 'Imam' kurang ajar, Hoslan Hussin dari penjara.

Bayangkan apa akan jadi kepada negara sekiranya setiap penjenayah boleh dibebaskan dengan diadakan himpunan haram dan demonstrasi jalanan secara haram. Apakah undang-undang Negara tertakluk kepada keputusan minoriti menetukan siapa yang bersalah, siapa yang tidak. Siapa yang layak dipenjarakan dan siapa yang tidak. Pakatan Haram akan menjalankan undang-undang rimba sekiranya mereka memerintah.
 
Bodoh sememangnya sebuah perjuangan bodoh... dah terang-terang bersalah... baling kasut dekat hakim... kalau manusia macam ni di bebaskan tanpa hukum... bayangkan ada samdol lain baling kasut pada hakim... dibebaskan jugalah alamatnya sbb keputusan penghakiman perlu konsisten...

Berjuanglah benda lain... banyak isu lain... kenapalah Allah jadikan BODOH AMAT mereka pembangkang ni??? 
 
Lagi bodoh kalau terus sokong orang yang BODOH AMAT!

1 comment:

sahabat gunung said...

dah rosak perjuangan puak-puak depa nie.

Dulu anti-Yahudi, kini boleh berniaga dengan yahudi...

Bukannya apa, keuntungan hasil berniaga dengan Yahudi nanti boleh gak buat tentera Israel guna hentam/bunuh/tindas rakyat palestin...

& bagi duit belanja kepada PR di Malaysia untuk menawan Putrajaya....

Blog Tuan akan saya linkkan dalam Sahabat-Gunung.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.