Tuesday, March 20, 2012

MUNAFIKUN ANWAR DAN LAKNATULLAH SALAM RUSHDIE BERKONGSI PENTAS SAMA HEBAT

Sebelum itu saya nak ucapkan terima kasih kepada rakan blogger pisau.net yang turut mendedahkan perkara ini. 

Pada 16 Mac 2012 , Anwar Ibrahim tweet di laman twitternya menyatakan dia serta isterinya tidak akan hadir dalam satu persidangan yang dinamakan India Today Conclave yang berlangsung di New Delhi pada 16 dan 17 Mac 2012, kerana membantah kehadiran Salman Rushdie yang turut hadir di forum tersebut.


Apabila dah diumumkan begitu, maka sudah tentulah pencacai-pencacai serta penjilat tegar Anwar di Malaysia akan mencanangkan berita berkenaan habis-habisan kononnya bos mereka mempunyai pegangan yang kuat dan tidak boleh bersekongkol dengan orang yang menghina Rasulullah. Sudah tentulah bermacam-macam perisa lagi yang ditambah untuk menyedapkan cerita dan nak menutup kisah Anwar hendak memastikan keselamatan israel. 

Anwar tak datang ?

Anwar bantah kehadiran Salman Rushdie ?

Ish....ish.....ish.....bagusnya Anwar.....baiknya Anwar.....alimnya Anwar........

Erk ????

Satu Malaysia kena tipu dengan Anwar beb......

Tapi kat bawah ni gambar siapa dan dimana ya ?
Salman Rushdie sedang berucap di India Today Conclave

Yang ni pula gambar siapa yang sedang berucap ?

"Saya dan Azizah tidak akan hadir ke acara petang esok kerana membantah kehadiran Salaman Rushdie yang secara biadab menghina Rasullullah"
Kot-kot ada yang kata gambar Anwar itu gambar tipu atau fitnah dari blogger-blogger pro Umno, tabahkan hati anda untuk menerima kebenaran dan sila klik di sini serta di sini

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.