Thursday, March 15, 2012

BEKALAN BADUT KE KAWASAN BENCANA

Pakatan Rakyat amat hebat kerana merintis kaedah baru untuk membantu mangsa banjir dan bencana... kaedah ini dapat melupakan terus penderitaan dan melahirkan kegembiraan... malahan menjimatkan kos serta menggunakan bajet CIPUT sahaja... amat bererti sekali sumbangan ini kepada penduduk... dipercayai ini adalah hasih idea dari MAHARAJA LAWAK yang menyertai PAS baru-baru ini... seronoknya... hilang duka nestapa!


Orang kalau tolong mangsa banjir, selalunya orang akan bawa makanan, ubatan, pakaian atau selimut, itu normal, masa tsunami di aceh dulu, petugas bantuan kemanusiaan dari negara-negara islam membawa berberapa orang ustaz dan ustazah untuk membuka kelas agama, bukan mangsa tsunami di aceh tu tak reti mengaji, tapi untuk beri mereka ketenangan minda dan emosi pada mangsa-mangsa tu.

Tapi punya la bodoh puak-puak pkr nie, masa banjir di hulu langat hari tu, ada ke patut sam ketot, ketua amk pkr kata, depa bawak badut untuk bantu emosi mangsa banjir, tak ke bongok namanya tu, badut boleh bantu emosi mangsa banjir? kepala bapak dia.


Nampak sangat la bertapa bebal dan bodohnya pkr nie, mangsa banjir sedang bersedih kerana kehilangan harta benda, dia boleh bawak badut untuk buat lawak bodoh...
 
http://darulehsantoday.blogspot.com/2012/03/bukti-pkr-memang-bongok.html 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.