Thursday, March 29, 2012

PEGAWAI TINGGI KERAJAAN JADI PENGKHIANAT DEMI ANWAR IBRAHIM

Memang ada Pegawai Tinggi Kerajaan bersekongkol dengan Anwar Ibrahim dengan tujuan melakukan kegiatan "ESPIONAJ" terhadap kerajaan secara terus... seperti yang penulis katakan sebelum ini sudah tiba masanya kenaikan pangkat dan perlantikan kejawatan strategik kerajaan harus mengambil faktor kecenderungan politik dan patriotisme...

Lihat sahaja berapa ramai pegawai JUSA yang sebenarnya cenderung dan simpati serta menyokong pembangkang... sebagai contoh ada JUSA bergelar Dato' di MOF sendiri cenderung dan simpati kepada pembangkang... penulis tidak faham bagaimana individu ini boleh melepasi tapisan keselamatan??? itu baru di kementerian di agensi lain??? bayangkan!

berlaku kebocoran dokumen dan maklumat sulit malahan yang diketegorikan sebagai RAHSIA BESAR turut boleh jatuh ke tangan pembangkang... penulis percaya gerakan "espionaj" pembangkang telah pun menyusup masuk jauh kedalam organisasi kerajaan dan mereka telah bersedia untuk bertidak mengapi-apikan kebencian kakitangan awam kepada kerajan...

Paling BUSUK dan KEJI adalah sabotaj terhadap kepimpinan DS Najib melalui SBPA... SBPA direka sebegitu "naif", berat sebelah dan bertentangan dengan hasrat DS Najib... bagi penulis ini merupakan tindakan "espionaj" terancang agar kakitangan benci kepada kerajan... untuk itu pegawai tido duduk (PTD) lembu yang berkaitan mesti di pecat dari perkhidmatan...

SB (special branch) dan MIO jangan pula tidur... kumpul bukti kenal pasti SIAPA lahanat yang menyertai Anwar Ibrahim dan lapor kepada DS Najib... kemudian bekukan/pindah/tugaskan mereka ini selepas ini ke tempat pembekuan yang tidak strategik lagi... kalau banyak bunyi buang sahaja...

Untuk pengetahuan DS Najib ramai pegawai yang berkelayakan dan menyokong kerajaan tidak "naik" kerana top post dikekang oleh golongan pro pembangkang dan mereka ni biasalah nak naikkan geng sengakatan nereka... baik pilih mereka yang setia dan penyokong gagasan 1Malaysia serta bersama BN....

GEMPAR! Skandal Pegawai Tinggi Kerajaan Dengan Anwar Ibrahim Waktu Tengah Malam.

Sumber : Buletin Rakyat.

Walaupun akhbar siasah ini kurang mendapat sambutan, namun pendedahan yang dikeluarkan oleh akhbar ini perlu diberi perhatian.

Sebelum ini pernah ada seorang pengarah Institut Penyelidikan Ekonomi Malaysia (MIER) memberi taklimat ekonomi kepada Anwar Ibrahim sewaktu Anwar meliwat Saiful.
Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memohon untuk memanggil 10 saksi alibi semasa prosiding pembelaan dalam pertuduhan perbicaraan liwat membabitkan dirinya.

Peguamnya mengemukakan permohonan itu hari ini di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bagi menambah senarai saksi pembelaan yang difailkan pada 26 Julai.


Senarai terbaru itu membabitkan dua nama berprofil tinggi, termasuk bekas pengarah eksekutif Institut Penyelidikan Ekonomi Malaysia (MIER), Mohamad Ariff Abdul Kareem (gambar) dan ketua pegawai operasi Bursa Saham Malaysia (BURSA), Omar Malek Ali Merican.
Maka tidak hairanlah jika masih ada MUSANG BERBULU BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim) yang membocorkan maklumat sulit Kerajaan kepada pembangkang.

Maklumat sulit yang MyMassa terima, Omar Ong adalah antara orang yang terawal mengucapkan  tahniah kepada Anwar selepas keputusan mahkamah memihak kepada Anwar dalam kes liwatnya. Orang macam Omar Ong dan beberapa kelompok dalam IDEAS masih lagi mendapat habuan dan gaji yang tinggi dari kerajaan tetapi dalam masa yang sama mereka telah menyiapkan diri untuk lompat ke kem pembangkang jika BN jatuh dalam PRU akan datang.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.