Friday, December 23, 2011

KES LIWAT ANWAR PERGUNA MAHASISWA DEMO KEGANASAN DAN SABOTAJ PENGANGKUTAN AWAM MENJELANG KEPUTUSAN MAHKAMAH

Malam tadi bertempat dikediaman Anwar Ibrahim satu perjumpaan sulit diadakan diantara para MAHASISWA ROBOT dan juga Punaisihat Anwar Ibrahim. Perjumpaan yang sememannya ditagih oleh Anwar Ibrahim demi mencari sokongan menjelang keputusan kes liwatnya 9 hb Januari nanti.

Semalam Gomo menerima laporan dari pihak tertentu berhubung tanggal 901 yang dicanang canangkan oleh juak juak Pakatan Pembangkang terutamanya dari PKR. Matlamat mereka iaitu pada 9.01.2012 nanti para mahasiswa akan dijadikan pengerak utama dalam melakukan kempen menentang Najib Razak dan juga kerajaan.

Bersangkut paut dengan itu untuk makluman semua banyak hotel disekitar Kuala Lumpur telah pun mula ditempah oleh PKR dalam menempatkan para Mahasiswa Robot dalam melaksanakan modus operandi utama iaitu Demo Keganasan dalam membebaskan Anwar Ibrahim

.



Penulis menasihatkan POLIS segera menyiasat dakwaan blogger berkenaan dan intipati perjumpaan berkaitan. Langkah pencegahan adalah perlu dalam memastikan matlamat utama iaitu kesejahteraan dan keselamatan awam terpelihara... bukan semata-mata memenuhi nafsu serakah "binatang" yang meliwat, berzina dan "raja bohong dan fitnah" yang mahu menutup RAHSIA BESAR agar terus dapat bertopengkan wajah islamik disebalik wajah sebenar MUNAFIKUN, DAJJAL dan SYAITAN yang mahu menjahanamklan negara...

Sumber / BACA berita lanjut : Papa Gomo

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.