Monday, December 12, 2011

PEMIMPIN PAS TERUTAMA YB AZIZAN MB KEDAH ZUHUD DENGAN KERETA MEWAH


Bangga CTS jadi Rakyat Kedah. Bangga CTS dengan Menteri Besar negeri kelahiran CTS. Ini baru contoh pejuang Islam. Baru sepenggal jadi MB Kedah, Ustaz Azizan memang bergaya dengan mercedes mewahnya. Inilah baru kena dengan moto "Kedah Sejahtera". Mungkin ini satu contoh kesederhanaan yang dicanang-canangkan oleh Kerajaan Kedah sebelum ini kot? Blogger-blogger UMNO jangan nak spin pulak. Sedangkan blogger-blogger UMNO sendiripun boleh naik helikopter dan kapal selam scorpene, apalah salah Ustaz Azizan nak naik mercedes, ye tak?

Inilah satu daripada dua mercedes mewah yang dibeli oleh Kerajaan Negeri. Asalnya, Ustaz Azizan menafikannya. Selepas kami mendedahkan gambar-gambar bersama nombor plat-plat kereta berkenaan, barulah Ustaz Azizan malu-malu mengakuinya. Ustaz Azizan kata, mercedes ini adalah untuk kegunaan VVIP yang melawat ke negeri Kedah. Tak palah DS. DS gunalah. Daripada tak guna, nanti jatuh tahap membazir pulak.
 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.