Thursday, December 1, 2011

NIK AZIZ PULA DIANGKAT SEBAGAI NABI : PAS SESAT LAGI MENYESATKAN

Memang kita di akhir zaman...




Apa yang mengelirukan kali ini mengenai ceramah politik seorang anak muda yang berpengetahuan tinggi didalam agama dikenali sebagai Ustaz Shamsul Zaman Sukri atau terkenal dengan panggilan ‘ Ustaz Budak ‘. Beliau Berasal dari Kampung Paloh Rawa Machang, Keluarganya juga dari keturunan ulamak dan pengasas pondok di Paloh Rawa.

Sabda Nabi وَإِنَّهُ لاَ نَبِيَّ بَعْدِي، وَسَيَكُونُ خُلَفَاءُ yang bermaksud ” Sesungguhnya tiada Nabi lagi selepasku, yang ada selepas ini adalah Khalifah-Khalifah “. Ianya jelas dan perkara ini umum mengetahuinya, tetapi bilamana ada kesamaran hujah yang disampaikan sedikit sebanyak ia akan mengelirukan umat Islam.

sumber terbaik dari rakan blogger: gelombangkick.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

perwakilan umno tuli isu pluralisme tidak diangkat sebagai agnda dalam perjuangan dan ucapan prwklian dan pemimpin kanan UMNO...isu ini memang dekat dengan melayu islam dari kalangan melayu PAS PKR maupun UMNO maupun melayu diatas pagar sendiri sayang mreka seolah kehilangan ilham atau fakta mengenai bayaha pluralisme nak jerit jerit lah yang penting isi dan isu utama perlu diketengahkan( pernah tok Najis bangkitkan pasal pluralisme?? kenapa tak ambil isu bayaha pluralisme ini bukan survival ini soal akidah untuk disebarkan...suma hipokrit minta tidak dicalonkan dalam pilihan raya nanti...piiirahhh lagu lama tu....

Anonymous said...

setuju... pluralisme ni agama BAPAK ANWAR BIN IBRAHIM - aka BABI... di oke je bab pluralisme ni dan sokong baeik punya... malah islam boleh dilelong untuk bagi jalan dan muka agama lain... BABI dan Pakatannnya perlu di hapuskan demi elak penularan ideologi pluralisme... ALLAHUAKBAR!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.