Friday, December 23, 2011

BUKTI MENYERTAI MAHASISWA PRO PEMBANGKANG HANCURKAN MASA DEPAN ANAK BANGSA

Wan Norhayati adalah seorang gadis yang berasal dari Kelantan, seorang yang yatim piatu. Beliau  mendedahkan secara terperinci bagaimanakah modus operandi Persatuan Mahasiswa Islam (PMI), Universiti Teknologi Malaysia beroperasi dalam pengakuannya yang dibuat pada 1 Januari 2001. 

Pengakuannya itu diperakukan oleh Yang Dipertua Mahkamah Tengah, Pengadil atau Pesuruhjaya Sumpah Malaysia Cawangan Johor Bharu pada tahun yang sama. 


Terjebak dengan modus operandi pembangkang hingga gagal belajar. Itu sepuluh tahun yang lepas, kali ini ada lagi mahasiswa yang tidak serik. Kejadian yang sama akan berulang kepada Adam dan beberapa lagi mahasiswa yang terjerat dan terperangkap dengan janji manis pembangkang. 
 
Kalau Adam hebat benar pada pandangan Anwar Ibrahim dan barisan pembangkang, ambil sahaja Adam itu belajar di KUIS dan UNISEL, di sana masa depannya lebih cerah bersama pembangkang. Boleh ganti Ahmad Syukri di KUIS nanti. Tiap-tiap hari kuliahnya adalah berdemo untuk Anwar. 
 
BACA Berita lanjut / Sumber : Angin Perubahan 
 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.