Wednesday, December 28, 2011

AZIZAN LEBIH SAYANG BINA WAT SIAM DARI MADRASAHAL SALIHIAH YANG MAHU DIRUNTUHKAN


Baru-baru ni, sehari sebelum Krismas, Ustaz Azizan, Menteri Besaq Kedah serba tak tahu, telah melapangkan masa untuk menyampaikan derma kepada Watt Siam seluruh negeri Kedah sebanyak RM43,000. Tak pastilah cheq depa nak buat apa. Tapi eloklah tu. Usraz Azizan ni pun dah mula dok ikut peghagai Nik Aziz. Yang bab-bab Islam ni tak pernah nak ambil pot dan ambil beghat. Madrasah Al Salihiah yang berada di tanah wakaf pun dia nak pi roboh. 

Eloklah tu. Cheq sokong Kerajaan PAS Kedah buat tokong, watt, candi dan kuil banyak-banyak Ustaz Azizan. Kita penduduk negeri Kedah pulak nak merasa ada tokong baring, berdiri, duduk dan berdiri paling besaq kat Asia. Kalau boleh kat dunia. Boleh masuk buku Guiness. Kita lawan Pok Nik ye Ustaz Azizan? Ini baru betul-betul negara berkebajikan ala-ala PAS.
 
Sumber/Bacaan Lanjut : Cucu Tok Selampit

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.