Friday, December 2, 2011

SUAMI KEPADA NURSYELLA "TAYANG" LURAH BUKANTAN SRI MUSA HASAN : FITNAH SEMATA-MATA



The Unspinners ada terbaca blog pembangkang buat cerita Tan Sri Musa Hassan berkahwin dengan artis seksi yang selalu tayang lurah dendam, Nursyella Kamaruddin dan belanja kahwin hingga sampai RM15 juta.

Nursyella pernah ditegur tentang gaya seksinya tetapi bersahaja saja dia kata, "Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen."

Lantaklah artis nak kahwin RM15 juta kah atau RM15. Tapi kenapa pula Musa Hassan perlu difitnah sedemikian.

Seorang ahli keluarga Tan Sri, pelakun Jalaluddin Hassan telah pun menafikan fitnah. Malah dia kata tidak patut fitnah tersebut mengkaitkan bapaknya, Tan Sri Hassan Azhari.

Lihat gambar berikut untuk mengesahkan suami Nursyella bukan Tan Sri Musa Hassan.



Walaupun pakaian ala uniform dan ada mirip-mirip Musa Hassan, pipinya yang tembang tidak langsung sekali membuat rupanya macam dan bermur macam Musa Hassan.

Jalaluddin tahu permainan gosip dan fitnah dalam dunia hiburan. Dari dulu lagi dah ada ada permainan artis yang reka cerita untuk digosipkan. Ia menaikkan profil mereka.

Kadang-kadang cerita-cerita hubungan cinta atau skandal saja-saja direka untuk dapatkan perhatian. Ada kala, mereka saja mahu dikaitkan dengan artis atau hartawan atau personaliti yang ada meminta suami Nursyella tampil ke depan.

Nursyella sudah menafikan tetapi suaminya pula berdiam saja. Jalaluddin pun sudah minta agar suaminya tampil ke hadapan supaya fitnah jahat pihak pembangkang akan berakhir.

Nampaknya suaminya pun tidak berani ke hadapan membersihkan nama baik Musa Hassan.

Musa Hassan sudah pencen dan kini hanya seorang pensyarah sambilan di ITM. DIa kini menjalani hidup yang amat sederhana. Apa cerita dia kahwin artis dengan belanja RM15 juta?

Dilaporkan berita dia akan saman blogger yang fitnahnya. Sia-sia saja Tan Sri. Kalau menang saman dan ianya pun makan masa lama, blogger begini bukan peduli nak bayar. Lagi sanggup bankrupt.

Akhirnya blogger itu dapat publisiti dan famous. Lagi dia suka.

Jahat betul pembangkang.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.