Monday, December 12, 2011

DAP DAHSYAT DAN HEBAT HINGGA PAS GUGURKAN HUDUD TUKAR NEGARA ISLAM KEPADA NEGARA KEBAJIKAN


11 Disember 2011, akhirnya PAS menggugurkan hudud dari manifesto mereka kerana desakan dan perasaan takut yang begitu mendalam terhadap DAP. PAS bukan sahaja telah menggugurkan hudud malah turut menggugurkan mana-mana wakil rakyat PAS yang dilihat cuba bertelingkah dengan DAP. Mangsa pertama adalah Hassan Ali, mangsa seterusnya besar kemungkinan adalah Nasharuddin Mat Isa.

PAS sangat takut pada DAP. Berbicara soal kebajikan tatkala kerajaan Barisan Nasional sedang membantu rakyat dalam skim Bantuan Rakyat 1Malaysia. Apa yang PAS mampu buat? Hanya membuat janji baru sekali lagi. Sudah diberi peluang perintah di Kelantan selama 20 tahun, di Kedah sejak 2008, apa yang janji yang sudah PAS tunaikan untuk kebajikan rakyat? Boleh senaraikan?


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.