Tuesday, December 6, 2011

LIM KIT SIANG CACI MAKI DAN HINA MELAYU MASA 13 MEI BUKTI BENCI DAN RACIST TERHADAP MELAYU

Angkuhnya DAP, biadap dan kurang ajar.
Selain Nga Kor Ming yang kata orang Melayu dengan panggilan "hitam metalik dan haramjadah' dan Karpal Singh yang kata orang India sebagai "binatang" ini antara kata-kata Lim Kit Siang yang diolah oleh Zulkifli Nordin (Ahli Parlimen Kulim-Bandar Bharu). Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu", Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu”
Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu,sakai pergi masuk hutan”.

Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang Cina punya”. Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, “Melayu balik kampung, Melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.”

Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti Yang Berhormat Ipoh Timur, “Melayu keluar! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu, sekarang kita sudah ada kuasa”.

Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu...“...Semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”

Pada 12 Mei. “Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan Melayu punya, mata-mata lancau.”

Pada 12 Mei Jalan Canvel, “Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu.”

Pada 12 Mei Jalan Bukit Bintang, “Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.”
Saya cabar Yang Berhormat IpohTimur antara dalang pencetus 13 Mei supaya walk the talk menjadi anak jantan pertama minta maaf kepada rakyat Malaysia atas politik racist dan politik sempit yang dimainkan pada 1969." ~ Zul Noordin.
Hayati kata-kata Kit Siang itu, orang Melayu PAS dan PKR sudah lupa? DAP baru dapat 29 kerusi pun sudah berperangai biadap. Kalau mereka dapat lagi banyak, tidak tahulah apa akan jadi. Beringatlah orang Melayu. Sebelum nasi menjadi bubur.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.