Tuesday, December 6, 2011

PARIAH MAHU LAWAN KERAJAAN : KENAPA AIR ASIA CELAKA SANGAT???


BOSS' Air Asia 'MENYERANG' 'BOSS' Malaysia Airports Holding Berhad (MAHB).. Ramai terTANYA-tanya apakah KISAH sebenarnya dan apakah MUSLIHAT 'BOSS' Air Asia, sudah BANYAK kali kita dengar KONTROVERSI dalam dunia BISNES meLIBATkan 'BOSS' Air Asia ini.

Inilah yang menyebabkan UMNO diBENCI oleh orang Melayu/BUMIPUTERA sendiri..UMNO melalui penguasaan dalam kerajaan begitu mudah meNAFIkan golongan MUDA dan PROFESIONAL Melayu lain yang tidak berPARTI untuk berKHIDMAT dalam GLC sebaliknya memBERIkan tempat kepada LANUN-LANUN dan paria dalam Korporat dan PENYAMUN ini berKUASA dalam GLC... cerita lanjut klik sini & sini.

komen aku: tak tahu la apa pulak yang si paria ni nak ugut kerajaan, dulu dia pernah ugut nak alihkan operasi air asia ke jakarta, kerajaan pun bodoh takut paria sekor ni merajuk, bagi saham MAS kat dia, lepas ni kalau dia merajuk lagi agak-agak korang apa yang kerajaan bagi kat dia?
 
KALAU MELAMPAU SANGAT... AKU RASA SUDAH TIBA MASANYA KITA SABOTAJ AIR ASIA NI... BAGI LINGKUP... ATAU KITA BELI LETAK BOSS BARU...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.