Friday, November 14, 2008

WASIAT AMROZI - BOM BALI : RENUNGAN


Salam perjuangan...

Berikut surat Amrozi pengebom Bali yang baru-baru ini telah dihukum tembak sampai mati... hanya sekadar renungan betapa perasaan mAerasakan org Islam juga Agama Islam ditindas & ditekan hinggakan merasakan keganasan dan tindakan radikal ektremis sebegini menjadi jalan terbaik untuk kononnya membela dan mendaulatkan serta dapat memelihara Islam... janganlah sesekali mengikuti jalan yang telah dipilih oleh beliau... kita masih ada ruang dan jalan lain yang penuh berhikmah dalam mendaulatkan ISLAM...

untuk gambar lebih jelas klik SINI


Marilah teruskan usaha JIHAD kita melalui perjuangan dalam politik, ekonomi, sosial & pendidikan demi memastikan Ummat Islam dan Agama Islam sentiasa terpelihara dan diletakkan di martabat tertinggi dalam sejarah ketamadunan manusia jagat.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.