Monday, November 24, 2008

PAS KEDAH TUNJUK ISLAMIK: MENGIKUT JEJAK PKR SELANGOR JADI PENTERNAK BABI

Ladang babi sistematik selesai masalah rakyat - Pas

KUALA LUMPUR 23 Nov. - Dewan Pemuda Pas menganggap cadangan mewujudkan ladang babi sistematik di Selangor dan Kedah adalah untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi rakyat dalam isu penternakan haiwan itu.

Ketuanya, Salahuddin Ayub berkata, masalah yang berpunca daripada penternakan babi yang tidak terurus telah lama wujud di negara ini iaitu sejak 51 tahun lalu dan kerana itu, ia perlu dimodenkan.

''Soal penternakan babi tidak perlu diungkit, kita nak selesaikan masalah rakyat dan itulah isu yang kita bincangkan sama ada mampu atau tidak untuk kita sediakan kawasan penternakan yang sistematik mengikut piawaian antarabangsa," katanya sewaktu dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Sumber & Artikel penuh boleh dibaca di SINI

(sila nyanyi dengan lagu S.M Salim "apa Nak jadi")
Apa Nak Jadi...
Apa Nak Jadi...
Sampai Sekarang Di Tipu Lagi...
Apa Nak Jadi...

(part bercakap)
Dulu sebelum memerintah kata nak membela Islam... Kini berkuasa nak membela babi...
Kalau nak bela sikit-sikit tak apa... Tapi Projeknya harga berjuta-juta... Untuk Orang Cina
Melayu Melepas Lah Lagi... ABIS DAH

Tu yang nak kata tu... yang Haram ke? subhah ke? tak betul ke? tetap halal buat mereka ... tapi kalau kerajaan buat kalau baik macam mana pun tetap HARAM bagi mereka... Ni membela Islam apa ni macam ni... nak bela babi pulak? punya banyak projek... projek ini juga yang ulama PAS minat... Iskh... Iskh... Iskh macam mana ni PARTI ISLAM SE-MALAYSIA (PAS) kena ubah ni... PARTI ISLAM GOYANG (PIG)

Fikirlah ISLAM dipergunakan mereka yang menggelarkan diri mereka ulama hanya untuk berkuasa... selepas berkuasa hal ISLAM dan kepentingannya diletakkan di tepi demi menyenangkan rakan kafir Harbi (DAP) mereka... apa jenis amalan ISLAM sebegini... Pemimpin PAS juga yang kata UMNO amal ISLAM suku-suku abis kalau bab membela babi selepas dapat kuasa hasil gunakan nama ISLAM macam mana pula...

Terbukti ISLAM PAS (atau : PIS mungkin PIG) tidak konsisten dan boleh berubah demi menghalalkan keadaan dan tindakan pembangkang... Insaflah Sahabat semua inikah kebahagian yang kita cari...

Senrai Artikel Berkaitan Projek Babi boleh diperolehi dan dibaca DI SINI

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.