Monday, November 24, 2008

GUAN ENG & DAP PULAU PINANG ROBEK BAHASA MELAYU: TETAP PASANG PAPAN TANDA BAHASA CINA DAN INDIA

Salam Perjuangan

Guan Eng dengan disokong oleh kuat oleh DAP terus merobek dan MENCABAR kesabaran orang melayu dengan begitu berani meneruskan pemasangan papan tanda Jalan dalam bahasa Cina & India... Nah! tahniah kepada penduduk melayu Islam Pulau Pinang yang mengundi pembangkang hinggakan mereka berkuasa dan kini membalas kepercayaan anda semua dengan satu-persatu menghakis hak dan kepentingan bangsa melayu Islam...

Apakah nasib melayu Islam lebih baik dibawah pentanbiran baru ini??? sendiri jawablah sebab sendiri yang rasa... kepada kesemua rakyat Malaysia saksikan drama dan kesudahan bangsa melayu islam dibawah pentadbiran Kafir Harbi ini... jadikan pengajaran wahai bangsa Melayu islam... sekali kita bagi peluang kepada kaum cina memerintah percayalah sejarah dah membuktikan... contoh jelas ada di Singapura nescaya akan hilang lah satu persatu dengan sistematik hak kita yang mana akan jatuh ketangan mereka untuk mereka kekal menguasai.

Sekarang fikir dan renungkan... masih mahukah anda terus menyokong Anwar & gerombolan manusia rakus yang sanggup mengorbankan Melayu & Islam juga nasib anak cucu & masa deopan negara demi KUASA???

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.