Thursday, November 6, 2008

PKR SELANGOR : AGIH KEKAYAAN KRONI

Salam Pejuangan

Hujung-hujung minggu ni biasalah ramai org kahwin dan kita sebagai perantau balik lah ke kampung untuk menghadiri majlis perkahwinan saudara kita... yalah baru dapat peluang berjumpa saudara & sahabat... Ni sambungan cerita pak sedara kawanlah yang dulu...

Teman jumpa lagi 2 uncle teman yang seorang kini dah kerja di pejabat MB selangor "org kuat PKR katakan" yang sorang kerja kerajaan di selangor... rancak mereka berbual sampai naik "berbulu telinga kawan mendengarnya..."

Sibuk nak minta tolong dan discuss dapatkan tender dan kontrak... katanya kerajaan PKR di Selangor nak kaji semula banyak tander dan kontrak lepas tu nanti nak buka pada sesapa kononnya supaya lebih terlus... walhal kroni PKR dah siap-siap agih-agih kontraktu nak bagi sapa... dari cuci bangunan, lanksp, katering, pembekalan peralatan hinggakan pembersihan sampah pun nak disapu... Sampai Alam Flora pun nak di kaji balik tander katanya kroni ni tak boleh nak pecah-pecahkan tender nak agih-agih pada anak buah PKR...

Itulah dia wajah sebenar mereka... dulu berjuang konon demi kebenaran... akhirnya terbukti perjuangan mereka yg sebenar demi nak mengisi perut dan bawah perut juga mengumpul harta kekayaaan... NASIB RAKYAT SELANGOR LAH KENA TIPU BUTA-BUTA... Mula-Mula Kes BABI, Kes PKNS, Kes Nak Bagi Zakat Pada Bukan Melayu dan banyak lagi... kalau tak sedar tak tahu lah...

p/s NAMPAK SANGAT KEGELOJOHAN AHLI PKR DAN PAKATAN RAKYAT NAK RAIH SEBANYAK MUNGKIN HARTA KESENANGAN MELALUI JALAN POLITIK tander & kontrak... TAK MALU KE MEREKA-MEREKA NI... Teman kalau tak malu pada org pun teman malu dan rasa berdosa pada Allah SWT...

3 comments:

Nak Kontrak said...

Alamat takkan makan sorang je... abis aku pun tolong-tolong juga waktu pilihan raya... jadi pembancuh kopi Anwar dahlah dengan dapat jalan-jalan satu dunia... dan imbuhan ehem ehem... masyuk...

Abe Ujang said...

aku ada degar-dengar cakap-cakap la... sbb aku ada bantu gak n rapat dgn geng PKR ni... tp aku neutral sebenarnya, Kat Jalan kebun, klang sibuk dengar YB nak bantu org-org kuat PKRnya dapatkan tander atau kontrak... betul kut apa ko dengar

Anonymous said...

woi tempat aku pun camtu lah... ada sorang mamat ni dulu pakai kereta datsun buruk je... lepas PKR dapat selangor pakai PERDANA V6kata kau... peh dengar dia pun keje dengan YB PKR tempat tu... dengar byk gak dapat projek dia kongsi la dgn YB tu... YB cari projek dia buat... abis bukan ular juga ke org PKR ni... dulu UMNO... keluar mulut paklah masul bontot Anwar pulak... jahanam

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.