Monday, November 24, 2008

JAMALUDIN RASUAH : DILANTIK PENGURUS BUKTI PKR & PAKATAN RAKYAT TERBUKA

KUALA KANGSAR 23 Nov. - Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin melantik Exco kerajaan negeri, Jamaluddin Mohd. Radzi yang kini menghadapi tuduhan rasuah, sebagai Pengurus Liga Super yang akan bermula 3 Januari depan.

Pengumuman mengenainya dibuat oleh Mohammad Nizar yang dilantik sebagai Presiden Persatuan Bolasepak Perak Darul Ridzuan (Perak FA) yang baru, selepas mempengerusikan mesyuarat majlis persatuan itu di Bangunan Perak FA di sini semalam.

Sila Rujuk Sumber DISINI

Tahniah!!! selepas ini Nizar boleh cadangkan Jamaluddin Mohd. Radzi untuk disenaraikan penerima pingat untuk dapat gelaran DATO... atau bagi "ganjaran" kepada mana-mana ADUN Pembangkang yang ada skandal dan isu yang mencalarkan hati rakyat seperti RASUAH & SEX.

Kalau isu terjadi pada pembangkang mereka akan kata kita tidak akan hukum selagi mereka dibuktikan bersalah... tapi kalau jadi pada anggota kerajaan belum kes masuk mahkamah, pembangkang akan putar belit isu dan keluarkan pelbagai tomahan dan fitnah serta tuntut macam-macam seolah-olah bersalah sangat lah mereka (dari kerajaan) ini...

Kesimpulanya rakan-rakan semua... kalau untuk mereka (pembangakang), walau HARAM, SALAH & TIDAK BERETIKA tetap Halal, baik & betul buat mereka... tapi kalau untuk kerajaan, walau benda tu BETUL, BAIK UNTUK RAKYAT & TERLUS tetap salah, haram dan tidak betul buat mereka... ITULAH WAJAH SEBENAR PEMBANGKANG...

Ha apa lagi semua , renung dan fikirkan sendirilah

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.