Monday, November 24, 2008

RAZAK BAGINDA : KENYATAAN & FAKTA SIDANG MEDIA KES ALTANTUNYA

Salam Perjuangan...

Akhirnya Abdul Razak Baginda - individu kontroversi yang dikaitkan dengan pembunuhan Altantunya Sharibu membuat sidang media yang begitu menggemparkan...

Petikan Artikel berkaitan sidang media boleh dirujuk
DISINI

Apapun yang jelas terdapat beberapa FAKTA yang boleh kita jadikan panduan dan rujukan kita bagi menepis DAKYAH & FITNAH pembangkang yang terus menerus menabur FITNAT dan MELIWAT erti sebenrnya kebenaran demi meraih sokongan kita semua bagi membolehkan mereka berkuasa.

“Terlalu banyak fitnah yang dilemparkan terhadap Timbalan Perdana Menteri dan isterinya. Mereka yang menyebarkan fitnah tidak pernah mengeluarkan bukti yang kukuh kerana sememangnya tidak ada bukti.

“Kebenaran adalah kebenaran dan tiada apa yang boleh mengubah kebenaran. Hari ini saya ingin jelaskan seperti mana keterangan saya kepada polis, Najib tidak terlibat,” katanya pada sidang akhbar selama hampir 45 minit itu yang sesak dengan wakil media tempatan serta asing.

Ditanya sama ada Altantuya mempunyai kaitan dengan satu rundingan pembelian kapal selam, beliau berkata: “Tiada kaitan langsung. Semua orang malas dan tidak menyemak fakta.

“Biar saya beritahu jangka masa ia berlaku. Perjanjian ditandatangani pada Jun 2002 tetapi saya hanya kenal si mati pada November 2004. Justeru, saya langsung tidak nampak kaitannya, namun begitu hubungan kami tetap dan terus diperkatakan.”


Pembangkang terus mensensaikan ISU NAJIB & ALTANTUNYA walhal sehingga saat ini janji Anwar mahu mengemukakan bukti tidak dilakukan... jelas ini semua FITNAH... kepada rakyat yang mahu terus menerus DITIPU, DIBOHONGI DAN DILIWAT dengan FITNAH ini bangunlah dari tidur... muhasabah diri... insaflah jangan biarkan diri anda terus diperkudakan pembangkang melalui permainan EMOSI ini....

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.