Monday, October 26, 2015

PARLIMEN DI SERANG BERUK PAKATAN YANG SUKA SEPAH NAJIS DAN KENCING MERATA

Ahli Parlimen pakatan memang low class dan berotak haiwan tak ada langsung rasa hormat pada institusi perlimen perangai serupa beruk dan monyet. Ini ke beruk dan monyet yang macai-macai banggakan sangat mau terus jilat dan junjung mewakili kawasan macai???

Tak sampai seminggu 2 beruk dan monyet digantung kerana kurang ajar... lepas tu beruk tua vavi pula digantung 6 bulan kerana memfitnah speaker... HABIS BILA MASA NAK BELA RAKYAT KALAU SIBUK BERPOLITIK CARA MURAHAN... terkini masa bajet 2016, beruk dan monyet berjemaah pula angkat poster sebaik habis pembentangan bajet.... dengan tag line "mana 2.6 billion". 

Bodoh, bangang dan bahalol... cocok mengambarkan Ahli Parlimen Pakatan... isu ini telah disiasat, dijawab dan diterangkan dengan fakta... beruk bodoh sahaja yang buat-buat tak tahu dan galak nak kitar semula isu tak sudah-sudah...


Sibuk kitar semula isu yang dah di jawab... KENAPA TAK JAWAB DAN TUBUH SURUHANJAYA DIRAJA SIASAT kes penyelewengan dan skandal di SELANGOR  dan PULAU PINANG???? LEBIH 30 BILLION DUIT RAKYAT TU???

Azmin Ice Cream, Lim Tokong dan Nenek Wan Kipas... kenapa senyap??? macai-macai kenapa bisu??? apa tunggu arahan DApiggy ka???

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.