Friday, October 23, 2015

PANAS WAN AZIZAH PAKATAN BERKERAS KEMUKA SATU LAGI USUL PENGUNDI HANTU DI PERLIMEN



Rafizi Pondan bakal mengetuai demonstrai di parlimen menyokong usul baru ini. Pengundian usul penggantungan Lim Kit Siang telah mendedahkan terdapat pengundi hantu di parlimen malah lampu yang berkelip-kelip serupa kejadian 'black out' semasa pilihan raya lepas. kertas undi dicetak lebih dan ditanda awal malah tidak menggunakan dakwat kekal yang boleh basuh kata sumber Sewel Report (SR).

Adalah dipercayai pengundi bangla telah diangkut menaiki bas dari KLIA ke parlimen dan rasanya ada macai saya rakam video bukti bangla diangkut... bangla tu dipakaikan topeng penyamaran muka ala 'james bond' bermukakan wajah ahli parlimen sebenar. 

Tapi saya bijak kerana bau bangla saya sangat kenal... muka betul tapi berbau ala-ala masam masin gitu... pasti lah bangla... ketiak dia gitu-gitu... berbau....

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtnwDl6otQAbwpKYHKSDqVCNjq4jHPVUKb51PR4rz5DOCChj_Q
KETIAK DIA MASHAMMMM.... GITU2...

USUL GANTUNG LIM KIT SIANG: KEPUTUSAN :
JUMLAH SOKONG : 107 JUMLAH AHLI PARLIMEN BN HADIR : 97 ORANG PENGUNDI HANTU: 10 ORANG
JUMLAH TIDAK MENYOKONG : 77 ORANG

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKLeHQwmleoRQWNzR7wbR87IELTWlBw60AtmdgXfmbpsObIU-A

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.