Thursday, October 15, 2015

DOKUMEN SULIT ASYIK BOCOR TAHNIAH KERAJAAN BN LANTIK MACAI PEMBANGKANG KE JAWATAN TINGGI

Kebocoran maklumat siasatan berleluasa dan begitu mudah berlaku kerana ramai macai pengkhianat berjawatan tinggi dalam kerajaan dan agensinya. Lama dah tegur benda ni tapi konon profesional... sekarang ambillah ubat kurap... bersarang pegawai dan kakitangan kerajaan dan agensi yang pro dan taksub kepada pembangkang... malah telah menguasai jawatan-jawatan penting... tak payah pergi jauh... lihat saja skim PTD... pemimpin mahasiswa pembangkang di universiti yang jelas2 melawan kerajaan boleh diambil jadi PTD...

TAK HAIRAN MAKLUMAT SULIT BOCOR SANA SINI...

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMV5JBWrxhCZ14Jn9VknXrEFGmNxNnqWJr1UWj-hwa53iMizN5Pada 12 Oktober 2015, sekali lagi terjadi insiden kebocoran dan/atau penjualan maklumat siasatan daripada pihak berkuasa yang bertanggung jawab menyiasat 1MDB.
Dalam rencana terbaru Sarawak Report, mereka telah secara jelas menyebut bahawa mereka menerima dokumen siasatan berkaitan 1MDB dari Bank Negara Malaysia (BNM). Saya amat berdukacita mengapa BNM masih membisu sehingga hari ini mengenai perkara mustahak yang begitu membimbangkan seperti ini.

Ini adalah kali ke-4 kebocoran maklumat siasatan berkaitan 1MDB berlaku.

Insiden pertama pada 2 Julai 2015 diakui oleh Wall Street Journal (WSJ) di dalam artikel mereka yang menyebut bahawa WSJ telah melihat dokumen siasatan dari penyiasat kerajaan. Insiden kedua berlaku pada 9 September 2015, dimana WSJ mengakui telah melihat draf laporan interim siasatan oleh Jabatan Audit Negara. Insiden ketiga diakui oleh Sarawak Report pada 11 Oktober 2015, dengan menyebut bahawa dokumen diperolehi dari BNM. Sumber (KLIK)

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.