Monday, October 5, 2015

CINA SUNDAL KATA GET RID OF ISLAMIC LAWS AND ISLAMIC GOVERNMENT DEPARTMENTS WOW!!!

Cina sundal betina wartawan Malay Mail ini dengan beraninya terang-terangan mencabar Islam. Apakah mufti penang akan keluarkan fatwa bersetuju dengan cadangan cina kafir harbi rasis laknatullah ini... atau mungkin Dr. MAZA dan unstaz celup dari PAS akan mengeluarkan pandangan menyokong menghapuskan undang-undang Islam dan Jabatan Agama Islam...


Sungguh kurang ajar wartawan perempuan berbangsa Cina ini bersama editor akhbar The Mail Mail bertindak mengeluarkan satu artikel bersifat mengahsut supaya Perkara 11(4) Perlembagaan Persekutuan dimansuhkan. Perkara 11(4) menghadkan penyebaran agama lain di kalangan umat Islam. Ia menyatakan: "... undang-undang persekutuan boleh mengawal atau menyekat pengembangan apa-apa doktrin atau kepercayaan Agama di kalangan orang yang menganuti Agama Islam."

Lebih kurang ajar apabila beliau mengemukakan pendapat peribadi yang berbunyi, "Get rid of Islamic laws and Islamic government departments. Let Muslims live their lives according to how they personally see fit. (Hapuskan undang-undang Islam dan Jabatan Agama Islam. Biarkan umat Islam menjalani kehidupan mereka mengikut cara mereka sendiri suka."). Nampak gayanya cina-cina DAP semakin lantang bermain isu perkauman dan keagamaan. 

Bila seseorang Melayu Islam mempertahankan hak mereka di bawah Perlembagaan Persekutuan, mereka dianggap rasis. Kenapakah wartawan wanita Cina dibiarkan bebas menghasut? Bukankah ini boleh didakwa di bawah Akta Hasutan kerana mempertikaikan hak orang-orang Islam yang termaktub di bawah Perlembagaan Persekutuan?

ARTIKEL ASAL : http://khairulryezal.blogspot.my/2015/10/bo-su-lyn-dan-editor-malay-mail-harus.html

2 comments:

Anonymous said...

Seperti biasa tiada siapa yg berani bangkit bersuara sama ada di pihak jabatan agama Islam atau pun kerajaan. Ye lah ISA kan dah tiada.

Anonymous said...

Tanya sama Najib sebab ISA dibuang,
Nanti jawab Najib undi cina nak datang,
Lepas PRU13 undi cina tak kasi
Nanti jawab Najib tsunami cina bagi.....

Tapi kan masih ada belen 2.6 billion boleh beli undi PRU14?

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.