Monday, October 5, 2015

MELAYU UNDI KASI MENANG MCA BALAS DENGAN TIKAM UMNO DARI BELAKANG DEMI DAP




Stab MCA sudah tidak releven sebagai medium memberi PEMAHAMAN dan MENARIK kaum cina kepada idea mengekalkan  "FORMULA" perkongsian yang menjadi asas perjuangan Barisan Nasional. 

Sebaliknya MCA sendiri sudah semakin taksub menyokong IDEA DAP "sama rata, sama rasa" serta mahu menegakkan kekuasaan politik dan pemerintahan cina Malaysia... malah idea ini menyerap di sanubari golongan generasi muda cina yang BUTA, BODOH dan DUNGU terhadap sejarah negara terutamanya "kontrak sosial" yang diterjemahkan dalam perlembagaan negara.

http://www.freemalaysiatoday.com/wp-content/uploads/2014/01/Dap-MCA-300x202.jpgTidak salah jika jika kita "GELAR" MCA pengkhianat kerana mukhtahir ini pelbagai isu diterjemahkan ahli dan pimpinan MCA cenderung menyokong idelis DAP dan menghentam pimpinan kerajaan terutama UMNO. Dari isu berkaitan agama Islam, pentadbiran, hak perundangan dan hak keistimewaan Melayu tidak menggambarkan MCA mahu menyokong UMNO... 


Di Pulau Pinang UMNO dibiarkan berjuang sendiri... malah jentera MCA lemah lesu dan malas bergerak hendak menjatuhkan DAP... sebaliknya bersama-sama pula dengan DAP kerana syok memerintah menaikkan kaum mereka dengan meminggirkan melayu secara tersirat dan tersusun senyap-senyap.


 

ge13MCAparliamentApakah MCA sedar... Dari 7 kawasan parlimen dimenangi DAP 6 (enam) dimenangi hasil undi pengundi melayu-UMNO manakala dari 11 kerusi DUN 9 (sembilan) turut disumbangkan kemenangannya dari undi melayu-UMNO... bak kata pepatah "MADU diberi dibalas TUBA beracun"... kecelakaan beberapa kerat pimpinan MCA amat menjengkelkan....

Pada hemat kami molek benar kawasan majoriti melayu diserahkan kepada UMNO pada pilihanraya akan datang dan kita susun MCA bertanding hanya dikawasan majoriti kaum cina sahaja... buat apa memberi kerusi dan kedudukan hasil undian melayu-umno jika pimpinan cina MCA ini tidak mengenang budi!

MCA dan kaum cina wajar di "DIDIK" secara tersirat... kita harus mengambil kesempatan atas kelamahan MCA dan DAP yg gagal membaca kekuatan "politik" melayu... PRU14 akan memperlihatkan elemen "KEJUTAN"... sekarang pun kaum cina sudah terkejut... "perhimpunan baju merah" dan "cadangan sekolah satu aliran"... 

Melayu-ISLAM bersatu... demi generasi akan datang... kepada Allah berserah!!!



MCA’s seven Parliament seats

MCA’s 11 state assembly seats
ge13MCAstate

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.