Tuesday, April 20, 2010

ZAID IBRAHIM KAKI BOTOL DAN PEMINUM ARAK TEGAR


Salam Perjuangan...

Isu dan kontroversi berkaitan Zaid Ibrahim lama dah diketahui umum.

KAKI BOTOL... KAKI ARAK
Semasa dia dilantik sebagai menteri oleh PAK tidoLAH... isu dia kaki botol... kaki arak... didedahkan oleh pembangkang (PAKATAN) siap dengan bukti bergambar lagi he he he... sekarang geng Anwar Al Leewati naikkan Zaid sebagai calon dan siap cover lagi dia dah berubah... tanya di bila kali terakhir dia teguk najis tu??? biasala berkempenkan 'pressure' & kita tak tahu org ketagih mana boleh tiba-tiba berenti he he he...

Paling Lucu PAS - dengan motto 'membangun bersama ISLAM' tapi sokong calon kaki botol... kah kah kah... ini ka pemimpin ummah yang PAS dewa-dewakan... jelas PAKATAN menjilat ludah sendiri apabila menerima dan menaikkan Zaid Ibrahim sebagai calon... ha ha ha

Khalid Ibrahim kata Zaid sudah berubah, gambar ini masa muda kah atau zaman mana?

Akhirnya Zaid Ibrahim sendiri membuktikan cabaran Azmin Ali. Pada 18 April 2010, di perkampungan estet, Kerling, Hulu Selangor, Zaid mengakui kepada pemberita bahawa pernah minum alkohol seperti yang didakwa (baca sini). Menurut Zaid, itu kisah lama waktu zaman muda-muda dulu. Cuba perhatikan gambar di atas, waktu zaman muda ke waktu zaman mana?.


PENGAKUAN ZAID IBRAHIM MINUM ARAK

Minum arak cerita lama - Zaid Ibrahim - SUMBER UTUSAN

HULU SELANGOR 18 April - Calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor, Datuk Zaid Ibrahim berkata, dakwaan beliau meminum arak adalah cerita lama.

"Itu cerita lama. Kalau mereka nak ungkit, ungkitlah. Saya dah minta maaf dengan Allah SWT.

"Apa pun kelemahan saya, apa pun ketidaksempurnaan, saya adalah seorang manusia dan mampu jadi wakil rakyat. Saya tidak hipokrit - (Maknanya mengaku minumlah), apa yang silap, silaplah," katanya kepada pemberita ketika ditemui semasa berkempen dari rumah ke rumah di Kerling di sini.


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.