Thursday, April 22, 2010

JENTERA PAKATAN-PKR HULU SELANGOR LUMPUH

BERITA 1 : PKR HULU SELANGOR LUMPUH !




Malam tadi di hulu yam aku hadir di program pengistiharan dr halili menyerahkan borang menjadi ahli umno kepada ts muhyidin.

Lebih separuh daripada ajk bahagian (cabang) PKR hulu selangor telah hadir dan memberikan sokongan kepada Dr halili. ini tanda protes mereka kepada anwar attaturk.

Sumber maklumat sahih mengatakan cabang pkr hulu selangor akan lumpuh secara total dalam masa terdekat.

tahniah kepada dr halili dan rakan-rakan pkr hulu selangor, anda telah menemui jalan kebenaran ! anwar attaturk bisa pening dengan kemasukan dr halili ke dalam umno.

dr halili bukan sembarangan orang, dia melayu cerdik pandai punyai talian keluarga dan pengikut yang cukup ramai di hulu selangor . menafikan pengaruh dr halili berbanding dengan zaid drunkenmaster meropakan satu perhitungan yang silap !

PRK HULU SELANGOR : PENIPU RAKYAT SEMAKIN PARAH !!! PKR BATANG KALI KELUAR PARTI !!!

Pasukan UMWM malam tadi bergegas ke Batang Kali setelah menerima panggilan dari Penyelaras Cawangan BN Batang Kali Encik Abdul Aziz, seramai 30 orang telah keluar dari PKR (PARTI KHIANAT RAKYAT) Cawangan Batu dan menyertai UMNO.

UMWM sempat menemuramah beberapa bekas ahli PKR yang sememangnya sudah muak dan jelak dengan tipu janji
ANWAR IBRAHIM dan KHALID IBRAHIM kononnya akan menyelesaikan segala masalah yang dihadapi sejak tahun lepas. Namun begitu, sehingga ke hari ini permintaan mereka tidak pernah langsung dipedulikan.

Rata rata bekas ahli PKR juga telah jelas nampak mainan politik ANWAR IBRAHIM yang lebih banyak menabur janji janji kosong tanpa perlaksanaan. Mereka juga telah bosan kerana setiap kali ceramah dan perjumpaan yang diadakan, tidak sekalipun PKR perjelas apa yang akan dilakukan untuk menaikkan taraf hidup penduduk setempat. Yang ada hanyalah caci maki dalam ceramah.

Bertitik tolak dari situ, 30 orang bekas ahli PKR telah sepakat menemui Encik Abdul Aziz dan mengemukakan hasrat untuk menyertai UMNO yang jelas tentang perjuangan dan hala tuju kerana sememangnya UMNO sentiasa meghulurkan tangan membantu penduduk setempat walaupun bukan ahli UMNO sendiri.






Anda jangan bersekongkol lagi dengan gerakan menjahanamkan ISLAM, MELAYU dan MALAYSIA ini... ramai telah tinggalkan... Anda apa tunggu lagi...

Tepuk dada... tanya Iman...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.