Tuesday, August 17, 2010

WAN AZIZAH SUDAH PANDAI BOHONG : DEMI TUTUP KES LIWAT DAN SODOMI ANWAR IBRAHIM


Salam Perjuangan...

Kepada yang mengikuti dakwaan ezam bahawa Wan Azizah tau Anwar Ibrahim suami dia suka liwat mungkin dah terbuka mata betapa wan azizah sanggup berbohong secara terbuka depan seluruh rakyat Malaysia bagi menutup kegiatan sodomi suami dia...

Ezam cabar wan azizah mengaku dan ezam sedia di saman... ha ha ha confirm wan azizah tak berani nak tau kenapa??? mungkinkah percakapan wan azizah dan ezam dirakam... ingat waktu itu SB sedang giat mengawasi Anwar... jeng... jeng... amacam... berani?


Wan Azizah vs Ezam

Sumber agendadaily - Wan Azizah mengaku ada berbual dan berikan pesanan pasar Anwar pada Ezam... pesan apa? Ezam kena pastikan semua balik baru dia balik jangan benarkan Anwar berdua-duaan dengan lelaki tut** (Rashid)...



Lepas media keluarkan kenyataan Wan Azizah tiba-tiba dia kata tak pernah telefon Ezam... Anwar marahlah tu... he he he mana betul ni??? menipu dan tarik kenyataan sebab takut kredibiliti Anwar tercabar...???



Sudahlah Wan Azizah & Anwar... sabar kita akan korek cerita kawan-kawan dia bagaimana di Asrama Penuh... di Universiti... dan semasa jadi TPM... khabarnya karier ini bermula seawal di sekolah asrama... he he he... amacam Anwar takut???


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.