Monday, August 16, 2010

PERGADUHAN GANGSTER KONGSI GELAP : AHLI MAJLIS MPAJ DARI PKR DITAHAN POLIS

GEMPAR! GANGSTER BELAAN ZURAIDAH KENA TANGKAP!

Ini apa cerita ni Zuraidah MP Kembang Semangkuk ni? Aku tak sangka Zuraidah dok bela gangster beb!

Sooria Narayan, ahlul Majlis MPAJ (dia ni jadi ahlul majlis atas tiket pkr dan 'macha' ni orang kuat Zuraidah ) kena tangkap pagi tadi.

'Macha' ni kena tangkap kat Kuala Ampang sebab terlibat dalam pergaduhan antara group samseng India (2 lagi pun ditangkap) dan beberapa lelaki Cina (1 laki cina parah, kini di hospital ampang)

Masa polis tangkap GANGSTER BELAAN ZURAIDAH ni, mereka jumpa satu bilah parang dalam kereta dia. Masa dia dilantik ahli majlis dulu pun, ramai yang pelik macamana si Zuraidah yang bontotnya terlampau besar ni boleh calonkan GANGSTER macam 'macha' ni sebagai ahlul majlis MPAJ!

Elok la DAP bela GANGSTER Cina dan PKR bela GANGSTER India, PAS pulak bela gangster berkopiah putih yang dipanggil Unit Amal! PAkatan Haram ni bergerak atas tiket GANGSTER! Patut la mereka ni benci Polis semacam je!

Bayangkan kalau mereka ni memerintah negara kita! Maka mereka akan menggunakan UNDANG-UNDANG GANGSTER! Dasyat beb! Kalau macam ni la gayanya, hancur negara kita ni! Bukalah mata wahai rakyat Malaysia! Jauhilah mereka ni semua!

Selama ini kita dah kecapi keamanan yang tiada tolok bandingnya, esok kalau haramjadah dari Pakatan Haram ni menang, maka mereka akan menggunakan Gangster untuk memerintah! Bayangkan kalau kita tak setuju peraturan mereka, maka mereka akan hantar Gangster untuk tutup mulut kita!

Buruk-buru UMNO dan BN pun, negara kita ni masih aman! Sekali dah hancur keamanan, jangan ingat kita akan dapat balik! Korang tengoklah sendiri macamana semua YB-YB dari Pakatan Haram ni mempunyai link dengan GANGSTER!

Korang juga boleh baca mengenai isu yang sama di blog OutSyed The Box, My Anger, Rocky's Bru dan The Unspinners mengenai isu ini!

Fikir-fikirkanlah!

Sumber : House PK

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.