Thursday, August 12, 2010

DI PULAU PINANG BUKTI MELAYU DIANIAYA & DITINDAS KALAU CINA TAK APA : LIM GUAN ENG DAN DAP BANGSAT!

LGE sanggup bohong nak tutup gerai Melayu ... Bila Cina, buat tak tau aje


Menurut blogger Cucu Tok Wan blog Flying Kick, Father Omar Abdul Aziz dah bercakap. Setiap kali dia bercakap, dia pasti berbohong. Berikut petikan dari blognya mengenai goreng terbaru LGE berkenaan Ghani Jiman:
Ghani kata KMA jadi kambing hitam. Lim Guan Eng pula bagitahu para penyokongnya, kalau tak bayar sewa, tak boleh berniaga. Ghani Jiman siap marahkan media kununnya putar belitkan benda nih... Ghani ni dah panas punggung sebab tembelang pecah amanahnya orang dah tahu ke? Atau takut lubang rahsia lebih besar terpokah? Paling best bila dia kata, semuanya ini hanya technical error. (Malaysian Insider)
Menurut Pisau pula:
Lim Guan Eng Ketua Menteri Paling Celaka Dalam Sejarah Negeri,sekali lagi berbohong kepada rakyat. Tindakan beliau menuduh Naib Pengerusi Dewan Perniagaan Komtar, Mohamed Ghani Abd. Jiman berniat jahat adalah cubaan untuk menutup kekejaman beliau terhadap para peniaga bazar ramadhan di KOMTAR.

Kenyataan Guan Eng yang dipetik dari twitter
'PDC Dato Rosli maklum penganjur Bazar Ramadan Komtar kutip sewa dpd peniaga tetapi tak bayar kpd PDC itu sebab PDC halang.PR dianiaya lagi'.
Pembohongan Guan Eng membuatkan anjing anjing belaan beliau menyalak diblog blog hinggakan menuduh UMNO terbabit dan membuat fitnah kepada Khalifah sosialis kesayangan mereka.

Hari ini digemparkan apabila para peniaga dan wakilnya En Gani telah mendedahkan betapa mereka dianaiya oleh Kerajaan DAP. Pihak PDC dikambing hitamkan untuk menutup kerja jahat menghalang peniaga melayu berniaga di KOMTAR.

Satu sesi mesyuarat diadakan bersama PDC dan peniaga bazar ramadhan KOMTAR.


Dalam sesi mesyuarat,En Ghani telah menyelar pihak PDC kerana cuba berbohong apabila mendakwa pihak penganjur tidak membayar sewa kepada pihak PDC.


Tindakan cuba menganaiya dan mempermainkan peniaga melayu adalah satu tindakan yang kurang ajar,dalam masa yang sama DAP telah mengerahkan pihak keselamatan dan MPPP untuk merobohkan gerai gerai orang melayu adalah satu tindakan yang zalim.
Pisau dedahkan pula sikap berat sebelah LGE berhubung Food Court haram di Bukit Mertajam kepunyaan penyokong kuat DAP.
...Pihak Majlis Perbandaran dihalang oleh Guan Eng untuk menjalankan tugas. Walhal arahan untuk merobohkan Food Court haram sudah dikeluarkan dan tarikh merobohkan gerai tersebut adalah 8hb Ogos 2010.







Tetapi berdasarkan hasil siasatan Pisau,pemilik food court tersebut adalah seorang penyokong kuat DAP dan hasrat pihak MPSP untuk merobohkan food court haram tidak tercapai apabila Guan Eng rasis sosialis telah menghalang agar tindakan tersebut dihentikan. Selanjutnya :klik sini
Hangpa pi pula ke blog dr Novandri, gerai haram New Lane takda apa pun ... baik saja


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.